Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Německá ladičská společnost DMC si vzala do parády horkou novinku od Ferrari. Zatím tedy jen „na papíře“…

Plně čtyřmístné cestovní GT Ferrari FF s výklopnou zádí se může v rámci dějin značky Ferrari chlubit celou řadou primátů, ale o nich (včetně specifického pohonu všech kol) jsme na Autorevue.cz hovořili již mnohokrát. Podle prvních živých zkušeností je Ferrari FF znamenitě ovladatelným, prostorným a výkonným vozem, nicméně jízdní výkony nemusí vždy stačit každému. Z tohoto důvodu vytvořili pánové z firmy DMC projekt pojmenovaný velkoryse „Maximus“, který sestává ze sady aerodynamických doplňků a výkonu posíleného o plných 222 koní.

Karosářské doplňky byly vyvinuty zatím jen v počítači. Mají být vyrobeny z uhlíkových kompozitů a je třeba přiznat, že jsou decentní a vozu vyloženě sluší. Tato sada sestává především z nových nárazníků (vzadu s vestavěným výrazným difuzorem), upravených bočních ventilačních otvorů a přítlačného křidélka na hraně víka zavazadlového prostoru. Nové prvky jsou vyrobeny z lehkých uhlíkových kompozitů a nahrazují ty původní, celková úspora hmotnosti má prý dosahovat 70 kg. Vzhledu vozu prospěla také virtuální instalace nových ráfků s průměrem 21 palců vpředu a 22 placů vzadu a pneumatikami Pirelli PZero. Podvozek má dostat snížené a tužší pérování a přizdvihování přední nápravy pro snadnější přejezd výraznějších nerovností.

Poněkud významnější změny zasáhly prostor pod přední nápravou. Šestilitrový vidlicový dvanáctiválec byl doplněn především dvojicí přeplňovacích kompresorů, dále pak novou výfukovou soustavou z nerezové oceli a s koncovkami o průměru 90 mm, přepracovaným sacím traktem se závodním filtrem, většími vstřikovači a rozměrným mezichladičem stlačovaného vzduchu. Suma sumárum výkon prý poskočil až na 888 koní (653 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 862 Nm. Díky tomu vylepšené Ferrari FF Maximus údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 s a na 200 km/h za 9,1 s, přičemž „maximálka“ leží za hranicí 340 km/h.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari FF Maximus v představách firmy DMC
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků