Nejprve se zdálo, že Ferrari FF dostane v rámci modernizace upravená světla a trochu výkonu navíc. Jenže realita je docela jiná. Na FF se změnilo úplně vše, a to včetně jména.
Modernizace pro Ferrari FF přinesla několik důležitých novinek. Designéři poměrně výrazně přepracovali vzhled, pozměnili aerodynamiku, vylepšen byl rovněž interiér, opravdu došlo i na zvyšování výkonu, vůz má také řiditelnou zadní nápravu a hlavně se měnilo jméno. FF se teď jmenuje GTC4Lusso.
Novinku rozeznáte od FF celkem jednoduše podle upravené kapoty, přepracovaného nárazníku s větší mřížkou chladiče, nové jsou i boční panely, zadní světla nebo velký difuzor. Nejde ale jen o kosmetické úpravy, vše souvisí s aerodynamikou, která má teď být o mnoho lepší než dříve. V interiéru očekávejte obvyklé změny a především nový multimediální systém.
Zajímavé věci se ale odehrály pod kapotou. Dvanáctiválec o objemu 6,3 litru posílil z původních 485 kW (660 k) na 507 kW (690 k) a točivý moment narostl na 697 Nm (dříve motor produkoval 683 Nm). Pohon všech kol založený na dvou výstupech od klikové hřídele zůstal zachován. Z nuly na 100 km/h se rozjede GTC4Lusso za 3,4 s a nejvíce zvládne 335 km/h.
Zásadní změna se ale týká zadní nápravy. Stejně jako Porsche 911 Turbo má nově i Ferrari FF systém, který umožňuje natáčení zadních kol. Očekávat proto můžeme neskutečné jízdní vlastnosti.
Už se těšíme, až si tuhle novinku v Ženevě prohlédneme.