Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nejprve se zdálo, že Ferrari FF dostane v rámci modernizace upravená světla a trochu výkonu navíc. Jenže realita je docela jiná. Na FF se změnilo úplně vše, a to včetně jména.

Modernizace pro Ferrari FF přinesla několik důležitých novinek. Designéři poměrně výrazně přepracovali vzhled, pozměnili aerodynamiku, vylepšen byl rovněž interiér, opravdu došlo i na zvyšování výkonu, vůz má také řiditelnou zadní nápravu a hlavně se měnilo jméno. FF se teď jmenuje GTC4Lusso.

Kombi | Ferrari

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Novinku rozeznáte od FF celkem jednoduše podle upravené kapoty, přepracovaného nárazníku s větší mřížkou chladiče, nové jsou i boční panely, zadní světla nebo velký difuzor. Nejde ale jen o kosmetické úpravy, vše souvisí s aerodynamikou, která má teď být o mnoho lepší než dříve. V interiéru očekávejte obvyklé změny a především nový multimediální systém.

Zajímavosti | Sportovní auta | Ferrari

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Zajímavé věci se ale odehrály pod kapotou. Dvanáctiválec o objemu 6,3 litru posílil z původních 485 kW (660 k) na 507 kW (690 k) a točivý moment narostl na 697 Nm (dříve motor produkoval 683 Nm). Pohon všech kol založený na dvou výstupech od klikové hřídele zůstal zachován. Z nuly na 100 km/h se rozjede GTC4Lusso za 3,4 s a nejvíce zvládne 335 km/h.

Zásadní změna se ale týká zadní nápravy. Stejně jako Porsche 911 Turbo má nově i Ferrari FF systém, který umožňuje natáčení zadních kol. Očekávat proto můžeme neskutečné jízdní vlastnosti.

Už se těšíme, až si tuhle novinku v Ženevě prohlédneme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků