Ferrari F450 již hobluje italské cesty (spy photos)

Parádní úlovek se podařilo ukořistit špionážním fotografům v severní Itálii. Jde totiž o mulu, která ve svých útrobách ukrývá vnitřnosti budoucího modelu F450 - ano, označení má souviset s objemem motoru. Půjde opět o osmiválec s výkonem přesahujícím 520 koní, co znamená víc, než posílá na zadní kola F430 Scuderia.

Inženýři z Maranella u tohoto modelu vsadí na dvouspojkovou převodovku, která si již našla místo v modelu California. Proslýchá se, že pokud se nic výjimečného nestane, později by se zákazníci měli dočkat také pokrokového systému KERS (Kinetic Energy Recovery System), který dobře známe z F1.

S kódovým označením F142 bude vývoj vozu pokračovat déle, než do oficiálního představení na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu - se zahájením prodejů se počítá až o rok, takže u Ferrari budou mít ještě trochu času k dokonalému doladění...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ferrari F450 čeká premiéra již letos

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků