Ferrari F430 Calavera: 707 tetovaných koní

Ferrari F430 se loučí a jeho nástupce se objeví letos na autosalonu ve Frankfurtu. Na rozloučenou spojily své síly německé firmy Unique Sportscars a Novitec Rosso, aby uvedly své provedení označené Calavera. To přináší nejen značnou dávku stylovosti, ale též pěknou porci dodatečných vzpínajících se koníků pod zadní kapotou. A zvláště Novitec má s přeplňováním a všeobecným laděním vozů Ferrari bohaté zkušenosti. Ferrari F430 Calavera se vyznačuje jedinečným bílým lakem, doplněným „tetováním“ skrze airbrush z pera malíře Knuda Tirocha.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec však zapracoval hlavně na pohonné jednotce. Tu osadil dvojicí přeplňovacích kompresorů, díky kterým dává Calavera celých 707 koní, což je o padesát koní více než má vlastní Novitec F430 Evoluzione! Podvozek byl opatřen stavitelným pérováním a dvacetipalcovými ráfky. Na karosérii najdeme sadu spoilerů Novitec, příď svým způsobem zdobí pásy s denními světly. Suma sumárum, F430 Calavera zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,5 s a pokoří hranici 350 km/h. Řádného tetování doznal též interiér vozu.

Společnost Unique Sportscars má v plánu vyrobit pouze 11 podobných vozů, takže si raději ani nebudeme představovat cenu, za kterou budou tito originální krasavci nabízeni... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari F430 Calavera
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků