Ferrari F12 TRS za desítky milionů existuje v jediném exempláři

Unikátních dvanáctiválcových Ferrari není nikdy dost. Škoda, že k právě představenému exkluzivnímu modelu automobilka nepřidala víc fotek.

Velmi speciální Ferrari F12 TRS je zakázková práce, kterou se může kochat pouze jeden jediný majitel. Oficiálně se o ceně nemluví, ale prý za tento výjimečný dvanáctiválec zaplatil přes čtyři miliony dolarů (v přepočtu více než 80 milionů korun). A to je samozřejmě v pořádku.

Retro | Sportovní auta | Byznys | Ferrari

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tiskové zprávě nepřiložilo víc fotek. Vlastně máme k dispozici jen tuto jedinou, navíc ještě trochu rozmazanou. No, naše chyba. Měli jsme si udělat výlet na přehlídku Ferraro Cavalcada na Sicílii a nafotit si tam obrázky sami. Musíme tak vzít zavděk aspoň amatérským videem a fotkami přímo z akce.

Ferrari F12 TRS vychází technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si bere především legendární Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanáctiválec 6,3 l posílá na zadní kola výkon 544 kW (740 koní) a točivý moment 690 Nm.

Život řidiče | Byznys

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Takové hodnoty stačí ke zrychlení na stovku za 3,1 sekundy, dvoustovkou auto jede už za 8,5 sekundy. Maximální rychlost bude ležet někde u 330 km/h, ale Ferrari oficiální číslo neuvádí. Pokud chcete také rozumně uložit zhruba sto milionů, zavolejte do Ferrari. Určitě vám pomohou vybrat podobně dynamický investiční fond.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků