Ferrari F12 TRS za desítky milionů existuje v jediném exempláři

Unikátních dvanáctiválcových Ferrari není nikdy dost. Škoda, že k právě představenému exkluzivnímu modelu automobilka nepřidala víc fotek.

Velmi speciální Ferrari F12 TRS je zakázková práce, kterou se může kochat pouze jeden jediný majitel. Oficiálně se o ceně nemluví, ale prý za tento výjimečný dvanáctiválec zaplatil přes čtyři miliony dolarů (v přepočtu více než 80 milionů korun). A to je samozřejmě v pořádku.

Retro | Sportovní auta | Byznys | Ferrari

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tiskové zprávě nepřiložilo víc fotek. Vlastně máme k dispozici jen tuto jedinou, navíc ještě trochu rozmazanou. No, naše chyba. Měli jsme si udělat výlet na přehlídku Ferraro Cavalcada na Sicílii a nafotit si tam obrázky sami. Musíme tak vzít zavděk aspoň amatérským videem a fotkami přímo z akce.

Ferrari F12 TRS vychází technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si bere především legendární Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanáctiválec 6,3 l posílá na zadní kola výkon 544 kW (740 koní) a točivý moment 690 Nm.

Život řidiče | Byznys

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Takové hodnoty stačí ke zrychlení na stovku za 3,1 sekundy, dvoustovkou auto jede už za 8,5 sekundy. Maximální rychlost bude ležet někde u 330 km/h, ale Ferrari oficiální číslo neuvádí. Pokud chcete také rozumně uložit zhruba sto milionů, zavolejte do Ferrari. Určitě vám pomohou vybrat podobně dynamický investiční fond.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků