Vývoj systému KERS nebol lacná záležitosť, ale ukázal, že to má niečo do seba. Za jeho nasadením v F1 pritom vôbec nebola snaha o ekologickejšie autá.Tak prečo to nevyužiť aj v sériových automobiloch? Kto má záujem, si Ferrari s KERS kúpi, kto nemá záujem, tak si ho nekúpi. Osobne si myslím, že to bude skôr lákadlo, pretože "bežné" Ferrari sa tak ešte viac priblíži tomu v F1.
josephko: ono je to trochu jinak. Závodní motory mají obvykle omezený max. výkon - předpisem max.objemu, restriktorem apod. Proto se hledají cesty jak celkový výkon ještě zvýšit alespoň krátkodobě jinak. U normálního auta na silnice nikdo maximální výkon nebo objem spalovacího motoru neomezuje, proto není přídavný elektropohon tak důležitý kvůli výkonu. Takže ty důvody budou přece jen jiné
Přesně tak, důvody jsou jiné. Je to moderní a "in", hezky to působí na veřejný mínění a hlavně existujou lidi dost zblblý na to, aby si to koupili.
Co je špatného na vyvíjení systémů pro snížení spotřeby ?Dnes samozřejmě fugujou jen tak napůl, možná ještě míň. Ale každá techologie přece potřebuje svůj vývoj. Proč bysme to museli už dnes zatracovat ?
Otázka zní jinak. Proč by se tím měl zabývat výrobce špičkových sportovních aut, které mají mít maximální výkon s minimální váhou. Proč je do toho úředně nucen výrobce pidi sérií, který se na emisích co2 podílí 0,0000000000000000000000000000000000000000000001%. Je to typická úřednická tupá stupidita. Co je však horší je to charekteristika EU. Postupně k tomu začíná mít obyvatelstvo stejně vřelý vztah jako k socialistické realitě starého režimu.
Zelí: maximální výkon a minimální váhu musí mít závodní auta."Sportovní" auta určená a schválená do běžného provozu toho musí splňovat mnohem víc a výsledkem bude vždycky kompromis
Kup si nekompromisní "sportovní" prius. Někomu stačí nalepit na kufr samolepku "sport" a má sportovní auto.:-D
Zelí: proč si ho mám kupovat? k ničemu ho nepotřebuju :-/
na systému KERS nevidím nic špatného. Naopak ho osobně považuji na rozdíl od tzv full hybridů a jiných sr..ek za v současné době jediné rozumné řešení a autům jako Ferrari neškodící řešení.Článek má hloupý nadpis a v konečném důsledku i hloupý text...
Nechápu proč ze sebe děláš blbce ?Tohle Ferrari je full-hybrid ;-) Mimo to mild-hybridy fungují pouze jako "KERS" (viz Honda) a tím se liší od full-hybridů, které kromě funkce "KERS" dokážout na elektřinu jet i bez spalovacího motoru.Takže buď je na hov..no i KERS nebo jsou dobré i hybridy :-P
full-hybrid je reseni, kdy auto jede na elektrinu, ktera je vyrabena motorem, jenz bezi uz jen v roli generatoru, viz treba chevy volt ;)
To je tak kdyz clanek pise hloupy redaktor.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.