Ferrari California: vyprodáno do roku 2011

Nový model California dělá automobilce Ferrari radost, jaké se dnes těší jen málokterý producent, specializující se na luxusní výrobky. Právě totiž oznámil, že otevřený typ California je vyprodán až do roku 2011. Bez ohledu na finanční krizi západního světa složily již tisíce zájemců zálohy na své vozy, jejichž dodávka začne v lednu příštího roku a jejich cena bude začínat na 179 000 eurech. Ferrari přitom plánuje v příštím roce vyrobit zhruba 2 500 a v roce následujícím 3 000 vozů California. Luca di Montezemolo přitom oznámil, že tyto plány nehodlá měnit. Zároveň dodal, že 60 % budoucích majitelů typu California dosud žádné Ferrari nevlastnilo.

Připomeňme, že v současnosti nejdostupnější Ferrari pohání zcela nový osmiválec s objemem 4,3 l, přímým vstřikováním benzínu a výkonem 460 koní. Vykazuje spotřebu paliva v průměru o 30 % nižší než v případě modelu F430, z klidu na 100 km/h zrychlí za méně než čtyři sekundy a je vybaveno novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Zdá se, že Ferrari ve svém modelu California našlo účinný prostředek pro rapidní navýšení své roční produkce.

Tip: Představení Ferrari California.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků