Ferrari California: poslechněte si upravený osmiválec

Na autosalonu v Ženevě představila italská automobilka Ferrari modernizovaný model California. Po stránce designu se toho moc nezměnilo a na první pohled tak můžete rozeznat omlazenou verzi pouze v případě, že si její majitel objednal dvoubarevnou karoserii, což dříve udělat nemohl. To podstatné se ovšem odehrálo pod kapotou.

Technika | Sportovní auta | Ženeva 2013 | Kabriolety | Ferrari

Ferrari California: facelift odhalen ještě před Ženevou

Osmiválcový motor o objemu 4,3 l totiž dostal nový software řídící jednotky a přepracovaný výfuk. Nově tak nabízí maximálně 490 k a 505 Nm, což znamená nárůst o 30 koní a 20 Nm. Kromě toho hmotnost klesla o 30 kg a ve výsledku tak je California při sprintu z nuly na stovku rychlejší o 0,2 s. Novinku si poprvé můžeme prohlédnout v pohybu na videu. Zvuk z nového výfuku stojí za to. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků