Ferrari California Novitec Rosso: 500 černých koní

Ladičská společnost Novitec Rosso si ve vozech Ferrari libuje, nejnověším důkazem je jejich práce na téma California.

I kdybyste žili v samotném Maranellu, vůz Ferrari na každém kroku rozhodně potkávat nebudete, tím méně nějaký řádně a rozsáhle modifikovaný automobil této značky. Při letmém seznámení s pekelně černým vozem California odladěným u firmy Novitec Rosso si však budete jistě přát, abyste podobné stroje na ulici potkávali přece jen častěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O mnohém vypovídá již hodnota nejvyššího výkonu, která byla u Novitecu zaokrouhlena na hodnotě 500 koní (366 kW). Sériový osmiválec prošel detailními úpravami, nyní se mu například dýchá o poznání snáze díky použití nového výfukového traktu s velkými katalyzátory závodního typu. A dynamické parametry nijak nepokulhávají za očekáváními, tento supervůz totiž dosahuje rychlosti 315 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h mu trvá jen 3,9 s. To jsou již pádné argumenty...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V otázce modifikací exteriéru vozu nechává Novitec Rosso prostor pro fantazii každého zákazníka, vyobrazený stroj tak má být spíše náznakem toho, čeho jsou u Novitecu schopní. Na příní jsou k mání všechny pokrokové díly a materiály, na jaké si jen vzpomenete. Příplatit si můžete třeba za některé ze specifických litých ráfků o průměru 21 nebo 22 palců či za plně stavitelný podvozek snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Specifický přední spoiler lze snadno připevnit k původnímu nárazníku Ferrari a vozu jen přidá na působivé dravosti. Jeho posláním je však také účinně snižovat vztlak na přední nápravě při vyšších rychlostech, což má vést i k lepší směrové stabilitě. Aby bylo dosaženo vývážených jízdních vlastností, soustředili se u Novitecu rovněž na zvýšení přítlaku na zadní nápravě. Kvůli tomu záď dostala rozměrný difuzor v nárazníku a decentní spoiler na víku zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec Rosso je připraven splnit vám snad jakékoli přání. A stačí jim k tomu dvě drobnosti: přivezte svoje Ferrari California a kufřík plný eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California Novitec Rosso
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2006
Stav: 152 346 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků