Ferrari California: facelift odhalen ještě před Ženevou

Ženevský autosalon se nezadržitelně blíží, takže se musíme smířit s tím, že se postupně začne čím dál tím více věcí týkat právě tohoto motoristického svátku. Ani Ferrari samozřejmě nepřijede s prázdnou. Představí zde základní model California po faceliftu. Že jde o omlazený automobil, to byste asi na první pohled ani nepoznali, zajímavé věci se ovšem odehrály pod kapotou.

Vidlicový osmiválec o objemu 4,3 l totiž dostal vylepšený výfuk a nový software řídící jednotky. Výsledkem jsou parametry 490 k a 505 Nm, tedy nárůst o 30 k, respektive o 20 Nm. Kromě toho je California nově lehčí o třicet kilogramů a na stovce rychlejší o dvě desetiny sekundy. Úpravy se dotkly také tlumičů a řízení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků