Ferrari California dolaďuje opět Schumacher

Není pochyb o tom, že růst Ferrari v poslední dekádě má na svědomí v prvé řadě jediný muž - Michael Schumacher. Byl to on, který dokázal svými excelentními řidičskými schopnostmi vytáhnout průměrný tým formule 1 k výšinám a dovolit mu dále investovat do vývoje techniky, kterou tým s Schumacherovým velkým přičiněním dovedl až k vrcholu. Kombinace Schumacher a Ferrari se ukázala být smrtící pro jakéhokoli konkurenta a jejich, takřka nekonečné množství rekordních zápisů svědčí za vše.

Schumi již formuli 1 bohužel opustil, ale jeho schopností a zkušeností se Ferrari pochopitelně vzdát nechce. Schumacher se tedy krátce po odchodu z kolbišť nejslavnějších automobilových závodů pustil s Ferrari do ladění jeho silničních vozů. A je třeba říci, že hned první „zářez” znamenal fantastický úspěch. Ferrari 430 Scuderia se stalo nejrychlejším produkčním vozem Ferrari, který kdy vyjel na jeho testovací trať, což je s přihlédnutím ke konkurenci jako Ferrari Enzo takřka neuvěřitelné.

Tip: Představení Ferrari California naleznete zde.

Nyní si vzal Schumacher do parády jiný vůz, otevřenou novinku California. Ta pochopitelné vyžaduje trochu jiný přístup, ale ani s ním nemá Schumi problém. „Ačkoli Ferrari California je spíše cestovním vozem ve smyslu použitelnosti a komfortu, nabízí stále překvapivě sportovní a zábavnou jízdu za jakýchkoli podmínek. California je stvořena pro každodenní použití či pro víkendové cesty, přitom ale stále dodává dávku emocí, které dokáže nabídnout pouze pravé Ferrari,” komentoval naladění vozu Schumi.

Zdá se, že se majitelé vozu mají na co těšit. Pro úplnost dodejme, že California se představí v září na pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků