Ferrari California 2012: více výkonu, méně kil

Automobilka Ferrari připravuje modernizaci svého modelu California. Dotkne se především techniky.

Podle zpráv britského magazínu CAR v Maranellu dokončují přípravy omlazeného provedení roadsteru Ferrari California. Vylepšené kupé s pevnou skládací střechou by se mělo začít prodávat již v lednu. Na první pohled se na voze prakticky nic nezmění, jen s výjimkou detailů, ovšem nejvíce se toho odehraje pod karoserií.

Tuning | Ferrari

Ferrari California od Novitec Rosso: 606 koní

Vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l má projít dílčími úpravami včetně přesněji obrobených pohyblivých dílů, přeprogramované řídicí jednotky a nového výfukového traktu, čímž naroste výkon o 30 koní na výsledných 490 koní (360 kW) a točivý moment poskočí o 20 Nm na celkových 505 Nm. S přispěním redukce hmotnosti vozu o 30 kg klesne doba potřebná ke zrychlení z klidu na 100 km/h o 0,15 s na 3,85 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari California ve své aktuální podobě

V rámci příplatkové sady Handling Speciale bude upraveno elektronické řízení tuhosti tlumičů, které tak mohou přejít z nejměkčího do nejtvrdšího režimu za pouhých 8 ms, což má přispět ke zlepšení stability i jízdního komfortu. Palubní zábavní systém dostane větší pevný disk (40 GB) a možnost synchronizace s chytrými telefony.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků