Ferrari 612 Scaglietti jako kombík s pohonem všech kol?

Na autosalonu v Ženevě hodlá automobilka Ferrari veřejnosti představit stroj, který jistě vzbudí rozporuplné reakce. Původně se soudilo, že půjde o náhradu za stávající a již poněkud dosluhující vlajkovou loď 612 Scaglietti, ale nyní to vypadá, že půjde jen o její novou variantu. Šéf značky Ferrari Luca di Montezemolo ji popisuje jako „velmi zvláštní nové Ferrari“, více ale neřekl.

Podle všeho se bude jednat o dvoudveřové kombi „shooting brake“ s pohonem všech čtyř kol, nicméně o slibovaný hybrid by nakonec vůbec jít nemuselo. Jak se zdá, stávající vedení značky Ferrari zkouší, do jaké tržní šíře by mohli rozprostřít působení vzpínajícího se koně. Nechme se překvapit, není zřejmě nic nemožné. Puristy může uklidnit nedávné ujištění z nitra maranellské továrny o tom, že „nikdy pod značkou Ferrari nevyjede žádné SUV“. Ale věřte tomu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 612 Scaglietti v současném provedení, zde jako jeden z plodů programu One to One
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků