Ferrari 599-VX Coupe z dílen Vorsteiner: léčba „karbonem“

Za Atlantikem dokončují přípravu exkluzivního ladění italského plnokrevníka vycházejícího z Ferrari.
Seznam kapitol
  1. Ferrari 599-VX Coupe
  2. Fotogalerie

Základním modelem se stalo kupé Ferrari 599, nicméně americká ladičská společnost Vorsteiner zatím nezveřejnila, zda jako předlohu využila původní Ferrari 599 GTB Fiorano, či odlehčené a posílené provedení Ferrari 599 GTO.

Připomeňme, že se americká firma Vorsteiner soustředí především na ladění špičkových evropských automobilů, z poslední doby stojí za připomenutí alespoň kupé Mercedes-Benz C63 AMG, sportovní Porsche 911 V-GT generace 991 nebo prestižní sedan Rolls-Royce Ghost Vorsteiner.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 599-VX Coupe z dílen Vorsteineru se vyznačuje novými karosářskými díly z uhlíkových kompozitů

Ale zpět k bílému Ferrari, jež vidíte na přiložených snímcích. Stejně jako u výše připomínaných staveb, také u modelu Ferrari 599-VX Coupe hrají zásadní roli nové povrchové díly karoserie vyrobené z lehkých a pevných uhlíkových kompozitů.

Fascinace | Ferrari

Ferrari 599 GTB Fiorano: nástupce Maranella je na světě

Sada nových dílů zahrnuje především nový přední nárazník s vestavěným „lízátkem“, odvětrávanou kapotu, lišty podél prahových obkladů či přepracovaný zadní nárazník s difuzorem, který svým vzhledem nepřipomíná ani 599 GTB Fiorano, ani 599 GTO.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferreri 599-VX Coupe

Mezi další prvky z dílen Vorsteineru patří také jednodílné kované ráfky kol a zdvojená výfuková soustava z nerezové oceli s párem leštěných koncovek ústících v porovnání se sériovými vozy Ferrari 599 poněkud blíže podélné ose karoserie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvláště vysoce si u Vorsteineru cení zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a koncovkami nové výfukové soustavy

Je třeba podotknout, že výše uvedené informace a snímky jsou pouze předběžné a na konečné specifikace včetně cen si ještě (jak už to od Vorsteineru známe) nějakou dobu počkáme…
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ferrari 599-VX Coupe
  2. Fotogalerie
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků