Ferrari 599 Hybrid: unikly první snímky zeleného Ferrari, doslova

Již koncem ledna jsme vás informovali, že Ferrari letos do Ženevy stoprocentně přiveze koncept svého prvního hybridního modelu postaveného na bázi typu 599 GTB. Více informací jsme čekali přímo ze Ženevy, ale jak už to dnes bývá, dočkali jsme se jich již o pár dní dříve. Automobilka totiž pořádala prezentaci pro vybrané partnery a minimálně jeden z nich neodolal pokušení se o nově nabyté informace podělit. A co více, fotil jak o život.

Na přiložených snímcích tak můžete shlédnout italský hybrid nejen zvenčí, ale díky chytře nastaveným zrcadlům mu tak trochu i nahlédnout pod sukni. Odhlédneme-li od patetického zeleného laku, pak je na snímcích zajímavé hlavně technické řešení celého hybridního ústrojí - elektromotor je připojen za diferenciál, akumulátory pak našly místo pod podlahou.

Samotný elektromotor by měl vozu dodávat výkon 74 kW (100 koní) a i přes 100 kg dodatečné hmotnosti by měl z hybridní verze učiinit nejrychlejší volbu v řadě 599.

Interní informace automobilky říkají, že řešení celého vozu je skutečně koncepční a uvedení do sériové produkce ještě nějaký čas potrvá. Více o Ferrari 599 Hybrid jistě napoví jeho ženevská prezentace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 599 Hybrid
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků