Ferrari 599 GTO: unikl kompletní ceník i první fotografie

Do éteru se dostal ceník k připravovanému modelu Ferrari 599 GTO, a to ještě před tím, než byly zveřejněny pořádné snímky. Tento ceník najdete níže a objevíte v něm i škálu příplatkových výbav včetně částek. Novinka má stát 319 495 Euro včetně daně a zákazník ji bude moci dokrášlit i několika retroprvky.

Mezi ty patří i „rychlé pruhy“ připomínající svým pojetím i zbarvením legendární vozy GTO z padesátých a šedesátých let. Pokud vám však styl „old school“ není nijak blízký, můžete si připlatit třeba za Alcantarové čalounění, červené brzdiče Rosso Corsa, sedadla Daytona, obklady palubní desky z uhlíkových kompozitů nebo za audiosoustavu Bose s konektivitou iPod. Ferrari 599 GTO by se mělo představit již brzy, půjde o silniční verzi studie 599XX a o jeho pohon se postará šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 700 koní (515 kW). 

Klepněte pro větší obrázek
Uniknuvší ceník nového Ferrari 599 GTO

Krátce po úniku ceníku se navích hochům z Teamspeed.com podařilo ukořistit i první snímky nového GTO z interní prezentace Ferrari, snad kdesi ve Francii. Žádné informace je sice neprovázejí, ale tak jako tak je to dobrá práce - výše zmíněné si můžete dát do kontextu i se zcela nemaskovanou sériovou podobou nového sporťáku... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 599 GTO  Foto: Teamspeed

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků