Ferrari 488 GTB se předvádí na nových fotkách a videu

Autosalon v Ženevě je rovněž místem premiéry nového foukaného Ferrari 488 GTB, které v nabídce výrobce nahrazuje model 458 Italia. Už asi víte, že pod kapotou je nově přeplňovaný motor o objemu 3,9 litru, na což ostatně odkazuje jméno auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jistě, atmosférický motor má své kouzlo, ale 670 koní a 760 Nm z nové downsizované jednotky také nebudou k zahození. Nižší spotřeba paliva a emise jsou vedlejším efektem

Ferrari se totiž opět vrací k tradici označování modelů podle zdvihového objemu válců, takže číslovka 488 znamená objem jednoho válce motoru v kubických centimetrech. No jen si to vynásobte osmi a dostanete objem 3,9 l.

Tajné | Video | Technika | Sportovní auta | Ferrari

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Výkon motoru nového Ferrari dosahuje na opravdu pěkných 670 koní a točivý moment na 760 Nm. Přiložené video, pokud má tedy originální zvuk, naznačuje, že se asi přeplňované Ferrari nebude bát otáček a bude mít docela pěkný zvuk.

Ještě připomeneme základní parametry: stovka za tři sekundy, maximální rychlost 330 km/h a spotřeba 11,6 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků