Ferrari 458 Spider Elegante: další klenot od DMC Design

Německá společnost DMC se opět vrací k italské předloze. A její nový Spider Elegante vás jistě zaujme.

Firma DMC Design se dokáže rozmáchnout jak ve výběru vozů k ladění, tak v jejich označování. Specializuje se především na italské plnokrevníky, připomeňme třeba její vozy Lamborghini Gallardo GT3, Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce nebo Ferrari FF Maximus, ale čas od času zabředne i k jiným tématům ve stylu modifikace Porsche Cayenne Terra 650.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Spider Elegante: zatím nejnovější stavba firmy DMC Design

Nyní pánové z DMC své zraky upřeli opět na Itálii a vznikla stavba Ferrari 458 Spider Elegante. Jde samozřejmě o modifikaci modelové řady Ferrari 458 Italia, ovšem její autoři slibují významná zlepšení. Vůz se dočkal nové sady aerodynamických prvků zahrnující zejména přední lízátko, prahové obklady a zadní spoiler a difuzor. Na první pohled si ale všimneme také odvětrávané přední kapoty nebo krytů zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Ferrari

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Vůz se dočkal rovněž upraveného podvozku s tužšími pružinami a větších litých ráfků obouvajících pneumatiky Pirelli Sport. Snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ovšem těšit se prý můžeme na nový volant, čalounění speciální kůží a dekorační obklady z uhlíkových kompozitů. Posílení pohonné jednotky tentokrát poněkud ustoupilo do pozadí, ale jistých zlepšení si všimneme i v tomto ohledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistické doplňky tentokrát dostaly přednost před radikálním dopingem motoru

Nový program řídicí jednotky se ve spolupráci s novým nerezovým výfukovým traktem postaralo o posílení na 608 koní (447 kW) a 568 Nm. A to jsou v porovnání se standardní verzí parametry o 38 koní (28 kW), resp. 28 Nm lepší. Jízdní výkony své novinky ani ceny svých modifikací pánové z DMC Design do této chvíle neupřesnili.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků