Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ve Frankfurtu nebude chybět ani automobilka Ferrari, která zde představí vrcholné provedení modelu 458 Italia. To dostalo přídomek Speciale a především řadu velmi užitečných úprav. Předně se osmiválcový motor dočkal hned několika vylepšení, na jejichž konci stojí výkon posílený o 35 koní. Ferrari 458 Speciale tedy nabídne 605 koní (při 9000 ot./min). Akcelerace z nuly na stovku zabere celé tři sekundy, za 9,1 s ukazuje tachometr 200 km/h.

Zajímavosti | Design | Technika | Tuning | Sportovní auta | Kupé | Ferrari

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Velmi zajímavá dynamika ale není pouze otázkou vylepšeného motoru. Ve Ferrari totiž sáhli ke snižování hmotnosti. Rozdíl činí 90 kg, nicméně automobilka neupřesňuje, co za tímto rozdílem stojí. A aby byl výčet kompletní, zmínit musíme ještě vylepšenou aerodynamiku.

Další detaily budou následovat po frankfurtské premiéře.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků