Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ve Frankfurtu nebude chybět ani automobilka Ferrari, která zde představí vrcholné provedení modelu 458 Italia. To dostalo přídomek Speciale a především řadu velmi užitečných úprav. Předně se osmiválcový motor dočkal hned několika vylepšení, na jejichž konci stojí výkon posílený o 35 koní. Ferrari 458 Speciale tedy nabídne 605 koní (při 9000 ot./min). Akcelerace z nuly na stovku zabere celé tři sekundy, za 9,1 s ukazuje tachometr 200 km/h.

Tuning | Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Kupé | Design | Ferrari

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Velmi zajímavá dynamika ale není pouze otázkou vylepšeného motoru. Ve Ferrari totiž sáhli ke snižování hmotnosti. Rozdíl činí 90 kg, nicméně automobilka neupřesňuje, co za tímto rozdílem stojí. A aby byl výčet kompletní, zmínit musíme ještě vylepšenou aerodynamiku.

Další detaily budou následovat po frankfurtské premiéře.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků