Ferrari 458 Italia ve webovém konfigurátoru a konečně i na pořádném videu

Ferrari 458 Italia je pekelně rychlé auto, informace k jeho představení se ale scházejí jako švábi na pivo. Automobilka sice už v červenci vypusitla základní informace a první snímky, trvalo ale až do tohoto týdne, než jsme se dočkali podrobnějších informací a větší sady fotografií.

Podobně to bylo s videomateriály, více jsme se i na konci srpna dozvídali ze „špionážních” snímků než z těch oficiálních. Ale i tomu je nyní konec, Ferrari totiž vypustilo video, na kterém si to dvě 458 rozdávají na okruhu. Italové tvrdí, že video není ani zrychleno, ani počítačově upraveno, kvůli agresivnímu střihu a práci s kamerou ale moc skutečně stejně nevypadá. I tak jde ale o zajímavou podívanou...

Nad to si nyní můžete složit „vlastní” Italii ve webovém konfigurátoru Ferrari. Nečekejte nejmenší detaily či ceny, ale rozhodně nejde jen o volbu pár barev jako u mnohých jiných konfigurátorů prestižních značek. Takto složené Ferrari bude blízké výsledné podobě skutečného vozu...

 

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků