Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Německá ladičská společnost Anderson Germany přichází s další zběsilostí. Tentokrát si vzala do parády Ferrari 458 Italia.

Ladění italských supersportů není jednoduchou záležitostí, ale i ve středoevropských podmínkách máme specialisty s dostatečnými zkušenostmi i odvahou. Firma Anderson Germany se zaměřuje především na ně, z poslední doby si vzpomeneme třeba na speciály Maserati GranTurismo S nebo Ferrari F430 Spider, ale také na Aston Martin DBS Superior či poměrně „přízemní“ projektFord Focus RS Black Racing Edition.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější projekt firmy Anderson Germany se vyznačuje rozsáhlým využitím uhlíkových kompozitů

V Düsseldorfu se nyní po několika měsících vrátili k legendární značce Ferrari, aby její model 458 Italia přestavěli s významným podílem dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Tak vznikl speciál Ferrari 458 Italia Carbon Edition.

Ferrari

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Na první pohled si na tomto voze všimneme nových „karbonových“ částí, mezi které patří lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů, výdechy motorového prostoru, tenká odtrhová hrana na zadním přítlačném křídle a další drobnosti. Pokud je vám to málo, z uhlíkových kompozitů jsou vyrobeny také střecha, kapota, zrcátka, dveřní kliky, difuzor a… paprsky jedenadvacetipalcových ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ty obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 335/25 vzadu, u Anderson Germany přidali tužší a snížené pérování. Standardní vidlicový osmiválec se dočkal nové výfukové soustavy a přeprogramované řídicí jednotky, čímž hranice nejvyššího výkonu poskočila na 623 koní (458 kW). 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků