Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Německá ladičská společnost Anderson Germany přichází s další zběsilostí. Tentokrát si vzala do parády Ferrari 458 Italia.

Ladění italských supersportů není jednoduchou záležitostí, ale i ve středoevropských podmínkách máme specialisty s dostatečnými zkušenostmi i odvahou. Firma Anderson Germany se zaměřuje především na ně, z poslední doby si vzpomeneme třeba na speciály Maserati GranTurismo S nebo Ferrari F430 Spider, ale také na Aston Martin DBS Superior či poměrně „přízemní“ projektFord Focus RS Black Racing Edition.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější projekt firmy Anderson Germany se vyznačuje rozsáhlým využitím uhlíkových kompozitů

V Düsseldorfu se nyní po několika měsících vrátili k legendární značce Ferrari, aby její model 458 Italia přestavěli s významným podílem dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Tak vznikl speciál Ferrari 458 Italia Carbon Edition.

Ferrari

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Na první pohled si na tomto voze všimneme nových „karbonových“ částí, mezi které patří lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů, výdechy motorového prostoru, tenká odtrhová hrana na zadním přítlačném křídle a další drobnosti. Pokud je vám to málo, z uhlíkových kompozitů jsou vyrobeny také střecha, kapota, zrcátka, dveřní kliky, difuzor a… paprsky jedenadvacetipalcových ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ty obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 335/25 vzadu, u Anderson Germany přidali tužší a snížené pérování. Standardní vidlicový osmiválec se dočkal nové výfukové soustavy a přeprogramované řídicí jednotky, čímž hranice nejvyššího výkonu poskočila na 623 koní (458 kW). 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků