Německá ladičská společnost Anderson Germany přichází s další zběsilostí. Tentokrát si vzala do parády Ferrari 458 Italia.
Ladění italských supersportů není jednoduchou záležitostí, ale i ve středoevropských podmínkách máme specialisty s dostatečnými zkušenostmi i odvahou. Firma Anderson Germany se zaměřuje především na ně, z poslední doby si vzpomeneme třeba na speciály Maserati GranTurismo S nebo Ferrari F430 Spider, ale také na Aston Martin DBS Superior či poměrně „přízemní“ projektFord Focus RS Black Racing Edition.
Nejnovější projekt firmy Anderson Germany se vyznačuje rozsáhlým využitím uhlíkových kompozitů
V Düsseldorfu se nyní po několika měsících vrátili k legendární značce Ferrari, aby její model 458 Italia přestavěli s významným podílem dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Tak vznikl speciál Ferrari 458 Italia Carbon Edition.
Na první pohled si na tomto voze všimneme nových „karbonových“ částí, mezi které patří lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů, výdechy motorového prostoru, tenká odtrhová hrana na zadním přítlačném křídle a další drobnosti. Pokud je vám to málo, z uhlíkových kompozitů jsou vyrobeny také střecha, kapota, zrcátka, dveřní kliky, difuzor a… paprsky jedenadvacetipalcových ráfků.
Ty obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 335/25 vzadu, u Anderson Germany přidali tužší a snížené pérování. Standardní vidlicový osmiválec se dočkal nové výfukové soustavy a přeprogramované řídicí jednotky, čímž hranice nejvyššího výkonu poskočila na 623 koní (458 kW).