Ferrari 458 Italia: automobilce unikl ceník

Známe nejen ceny F458, ale víme též, kde najdete konfigurátor, jenž vám nabídne přesnější představu o novém supervoze z Maranella.

Novou sebevědomou Italii jsme vám představili na tomto místě, je jisté, že se jedná o zcela nový automobil, který s sebou netáhne závazky k dosavadní konstruktérské tradici značky. Cílem jejích tvůrců totiž bylo vytvořit unikátní automobil s čistě aerodynamickou karosérií a moderním, na řidiče orientovaným interiérem. Dnes si již můžete vůz Ferrari 458 Italia sami postavit, a to alespoň v novém konfigurátoru, jenž naleznete na tomto místě.

K dokonalé představě o podobě vámi vysněné verze vozu dozajista pomůže nedbale střežený ceník, který připojujeme níže. Podle něj budou ceny Ferrari 458 Italia začínat na 162 900 Euro, což nový model staví poněkud výše než dosavadní typ F430, který má nahradit. Konfigurátor zobrazuje i podrobnosti k doplňkovým výbavám karosérie a interiéru včetně kontrastní kůže takřka na všem, čeho se uvnitř můžete dotknout. Ale dost komentářů, vydejte se do světa fantazie s konfigurátorem vozu Ferrari 458 Italia.

Klepněte pro větší obrázek 
Ferrari 458 Italia - ceník

Zmíněný konfigurátor každému zájemci o Italii, a to bez ohledu na stav jeho bankovního konta, nabídne detailní přehled o tomto voze včetně podrobností o jednotlivých skupinách a prvcích výbav. Díky tomu můžete nabýt komplexního dojmu o novém stroji, jenž byl stvořen, aby bořil mýty a konvence. Na silnici jej zatím nepotkáte a dosud zveřejněné snímky nám nabídnou jen pohledy na červený a žlutý vůz, vy však nyní můžete jít ještě dále. V konfigurátoru totiž najdete i další odstíny včetně různých druhů stříbrné, šedé, černé a dalších.

Pokud hodláte pohlédnout ještě dále do budoucnosti, na tomto místě si můžete přečíst o připravovaných vlajkových lodí značky z Maranella.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Italia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků