Ferrari 458 Italia: automobilce unikl ceník

Známe nejen ceny F458, ale víme též, kde najdete konfigurátor, jenž vám nabídne přesnější představu o novém supervoze z Maranella.

Novou sebevědomou Italii jsme vám představili na tomto místě, je jisté, že se jedná o zcela nový automobil, který s sebou netáhne závazky k dosavadní konstruktérské tradici značky. Cílem jejích tvůrců totiž bylo vytvořit unikátní automobil s čistě aerodynamickou karosérií a moderním, na řidiče orientovaným interiérem. Dnes si již můžete vůz Ferrari 458 Italia sami postavit, a to alespoň v novém konfigurátoru, jenž naleznete na tomto místě.

K dokonalé představě o podobě vámi vysněné verze vozu dozajista pomůže nedbale střežený ceník, který připojujeme níže. Podle něj budou ceny Ferrari 458 Italia začínat na 162 900 Euro, což nový model staví poněkud výše než dosavadní typ F430, který má nahradit. Konfigurátor zobrazuje i podrobnosti k doplňkovým výbavám karosérie a interiéru včetně kontrastní kůže takřka na všem, čeho se uvnitř můžete dotknout. Ale dost komentářů, vydejte se do světa fantazie s konfigurátorem vozu Ferrari 458 Italia.

Klepněte pro větší obrázek 
Ferrari 458 Italia - ceník

Zmíněný konfigurátor každému zájemci o Italii, a to bez ohledu na stav jeho bankovního konta, nabídne detailní přehled o tomto voze včetně podrobností o jednotlivých skupinách a prvcích výbav. Díky tomu můžete nabýt komplexního dojmu o novém stroji, jenž byl stvořen, aby bořil mýty a konvence. Na silnici jej zatím nepotkáte a dosud zveřejněné snímky nám nabídnou jen pohledy na červený a žlutý vůz, vy však nyní můžete jít ještě dále. V konfigurátoru totiž najdete i další odstíny včetně různých druhů stříbrné, šedé, černé a dalších.

Pokud hodláte pohlédnout ještě dále do budoucnosti, na tomto místě si můžete přečíst o připravovaných vlajkových lodí značky z Maranella.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Italia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků