Ferrari 430 Scuderia od Andersonu s 575 koňmi

Anderson Germany představil svoji horkou novinku. Je postavená na bazi výjimečného Ferrari 430 Scuderia, které se snaží posunout ještě dále.

Italský dravec Ferrari 430 v provedení Scuderia se vyznačuje lehkou konstrukcí, odladěným motorem a vynikajícími jízdními vlastnostmi a výkony, jež tento stroj nezahanbí ani na závodních tratích. Firma Anderson Germany z německého Dusseldorfu však šla ještě dále než chlapci z Maranella a představila vlastní adaptaci stroje Ferrari 430 Scuderia vyznačující se především svérázným, matově šedým lakováním. A šedé je zde prakticky vše, snad kromě černě zbarvených „rychlých pruhů“ a ráfků kol.

Ještě nesmíme zapomenout na kompozitní materiály na bázi uhlíkových vláken, z nichž jsou zhotovena zpětná zrcátka a zadní difuzor. Tento materiál údajně najdeme také na blíže neurčeném místě v motorovém prostoru. Černě lakované lité ráfky mají průměr dvacet palců a obouvají pneumatiky o rozměru 235/30 R20 vpředu a 325/25 R20 vzadu. Seznam úprav zevnějšku karoserie doplňují kouřově zbarvená zadní světla a okenní skla. Pod kapotou se skrývá v podstatě standardní, osmiválcová pohonná jednotka, jež ve svém továrním odladění dává při objemu 4 308 ccm a stupni komprese 11,88:1 výkon 510 koní (375,4 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 470 Nm.

V Dusseldorfu ji opatřili novým výfukem vyrobeným z nerezové oceli (dálkově lze upravovat jeho akustický projev) a upraveným programem řídicí jednotky, což vyústilo k dosažení výkonu 575 koní (423 kW). Kosmetické úpravy se dotkly také interiéru, kde si všimneme čalounění v kombinaci kůže a Alcantary a doplňků zrobených opět z uhlíkových kompozitů. A chybět nemůže výkonná audiosoustava s novými reproduktory, zesilovačem a subwooferem.

Společnost Anderson Germany zatím nezveřejnila žádné ceny svých úprav pro Ferrari 430 Scuderia, ale víte jak to u úprav takovýchto vozů chodí - pokud se musíte ptát na cenu, nemáte na to...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Ferrari 430 Scuderia Anderson Germany
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků