Ferrari 288 GTO odhazuje šotolinu ve vzpomínce na skupinu B

5 komentářů

Fero
15. listopadu • 7:25

Moc krásný autoB-]

Gouda
14. listopadu • 21:33

No a to se ještě pracovalo na šíleném okruhovém speciálu 288 GTO Evoluzione (650 koní, 940 kg, 360 km/h, 0-200 pod 10 s), který nakonec posloužil jako laboratoř technologií a designu pro F40.

faubléé
14. listopadu • 21:49

A proč šíleném..?

Gouda
14. listopadu • 22:41

1. Protože to bylo schválně navrhnuto jako přemotorovaná extrémně lehká mrcha.
2. Prostě se na to podívej.

faubléé
17. listopadu • 19:02

Tak to je snad jasný, že to nenavrhoval nikdo omylem..V té době to byl jen běžný směr vývoje sportovního speciálu, na tom nebylo z tehdejšího pohledu nic šílenýho.. Dobře si všechny tyhle strojovny pamatuju z doby jejich vzniku a taky si pamatuju to nadšení novinářů, který sálalo z jejich článků.. Dneska se na ty mašiny a celou skupinu B kouká div né přes prsty, jako na nějakej mor, kterej nás nedejbože málem vyhubil všude okolo závodních tratí..

Doporučujeme

Články odjinud