Ferdinand Piëch řekl, že Volkswagen uvažuje o třinácté značce

Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch dosti otevřeně naznačil, že německý gigant plánuje přidat přinejmenším jednu značku do svého portfolia. Je to součást strategie, která počítá s tím, že německý koncern stane v roce 2018 na vrcholu automobilového průmyslu.

Piëch to řekl v rozhovoru pro německý měsíčník ADAC Motorwelt. „Za deset let bude jedno z mých dětí řídit jednu z přinejmenším třinácti značek koncernu.“ 

Volkswagen má v současnosti 12 značek (osobní vozy – 8, lehká užitková auta – 1, nákladní vozy – 2, motocykly – 1).

Piëch už ale další podrobnosti v rozhovoru nezmínil.

V poslední době se hodně hovořilo o tom, že německý výrobce hodlá představit levnou značku pro rozvíjející se trhy a rozhodnutí by mohlo padnout tento rok. 

Je také dobře známo, že Piëch pohlíží se zalíbením na italskou Alfu Romeo. Nicméně šéf Fiatu Sergio Marchionne kategoricky nedávno znovu prohlásil, že tato značka není na prodej. Piëch o Alfě Romeo hovořil v rozhovoru pro ADAC Motorwelt jako o „kultovní značce“.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků