Ferdinand Piech odstoupil z dozorčí rady VW

20 komentářů

Zelí
25. dubna • 20:06

To není pro vw dobrá zpráva. S jeho jménem je spojen vzestup vw od osumdesátých let až dosud. Mezi manažery neobvykle technicky zdatný v audi a pak v celém koncernu prosadil koncept 4x4 v sériové produkci, moderní přímovstřkové motory, celohliníkové a8, zavedení univerzálních platforem pro všechny značky. ... otevření konkurence mezi značkami uvnitř koncernu...S jeho jménem je spojena expanze v devadesátých letech, koupě škody, expanze do číny. Obávám se, že z vedení odchází člověk, který držel kormidlo pevně v rukách a věděl, kam to má směřovat.

Driver
26. dubna • 22:13

Přesně tak. Byl to vorkoholik, který nežil svůj život ale myslel neustále na to jak jít s VW kupředu. Jestli si někdo myslí, že ho nahradí a překoná kde kdo, tak ať se podívá, kdo už všechno je v krachu nebo krachuje. Volvo, Saab, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Opel, Ford, GM...........
Vědět "jak na to" je největší umění. V hospodě jste všichni chytří ale kdo z Vás zaměstnává alespoň 100 lidí a vydrží na trhu aspoň 10let? Potom "můžete mudrovat"

><
26. dubna • 6:59

Ty Vase univerzalni platformy jsou to, co me odrazuje kupovat cokoliv od koncernu. Nevidim duvod kupovat napr. Cayenne/Q7 na platforme, kterou pouziva Touareg. A tak dale..

Kolemjdoucí
27. dubna • 7:28

no, zajímavý názor, ale určitě mě jako uživateli je jedno, na jaké platformě auto je postavené. Pokud to neovlivnuje bezpečnost a jízdní vlastnosti, je to každému fuk. Použil jsi špatný příklad pro svou argumentaci. Mě na autě zajímají jiné věci, než platforma. Cayenne si nekoupím prostě proto, že se mi nelíbí, ne proto, že má to co není vidět společné s VW....asi tak

John
26. dubna • 23:27

Ty tomu zas rozumies. To si zabiiil!!!B-]

Driver
26. dubna • 21:54

1) Který z koncernů máte na mysli?
2) Jste si jist že ostatní automobilky nepatří do jiných koncernů a nepoužívají modulární platformy?
3) A tak dále.. :-D

Zelí
26. dubna • 19:50

Tak jako ve většině ostatních technických a technologických řešeních, které koncern nasadil a prosadil do světa automobilů tak i univerzální platformy postupně převzaly a zkopírovaly bez výhrady všechny automobilky. I jejich poslední vynález tzv. modulární platformy už přebírají ostatní automobilky.
Takže ať koupíš jakýkoli hromadně vyráběný automobil tak tam univerzální platformu máš vždycky. Nikdo to dnes jinak už nedělá.

Jetel
26. dubna • 8:19

Ale unifikovane dily v ramci automobilek fungovaly vzdycky a tohle je jenom chytrejsi a promyslenejsi. Tohle se jim povedlo.

><
26. dubna • 9:38

Ja kdyz vidim Audi, tak si hned predstavim VW s jinym logem a upravenou kastli. Zadna exkluzivita.

Driver
26. dubna • 21:59

VW s jinou karosérií? Viděl jsi někdy ETKU? Nejvíce keců mají neználci, co mají pocit, že slitina a ocel je to samé.

Jetel
25. dubna • 21:57

Ale stojí taky za finančními propadáky typu Phaeton a Veyron. A co je horší že je podle mě přímo zodpovědný za fatální průšvih jménem TSI. Na jeho zkušenosti konstruktéra se dá dívat i takto...

Kejbl
25. dubna • 23:09

Klidně si můžeš vsadit, že i bez Piecha bude VW pokračovat v dalších generacích s Veyronem i Phaetonem. Je to totiž ta nejlepší reklama jakou mohl Piech vymyslet, reklama, která posunula koncern z pozice daleko vzadu jak v Evropě, tak mezi německými automobilkami daleko dopředu na první místo v Evropě a druhé ve světě. Ostatní evropské automobilky se posunuly přesně opačným směrem.

Jetel
26. dubna • 6:26

Snad ano.

Tom
25. dubna • 22:45

Fatalni prusvih jmenem TSI? Myslis TSI, ktere ziskalo nekolikrat oceneni motor roku? Mas-li na mysli tu u nas nafouklou bublinu s retezem rozvodu, tak na to mel asi Piech pramaly vliv...

Lukas
26. dubna • 9:45

Nebyla to bublina.... Mám svoje zkušenosti s motorem TSI z roku výroby 2010

Jan Novak
25. dubna • 22:58
Tom
26. dubna • 0:31

Co to je za clanek??? :-D To je same zda se, mohlo by, asi... Jako priklad je uvedena pojistovna, ktera ma pojisteno celych 800 aut s temito motory... :-) Ja mam na Octavii 1,8 TSI najeto pres ctvrt milionu kilometru a kupodivu zadny problem. Nerikam, ze problem s rozvody neexistuje, ale zazil jsem reseni tohoto problemu hluboko po zaruce na VW Tiguan 1,4 TSI a vse uhradil vyrobce z kulance a oprava trvala dva dny s nahradnim autem. Moje dalsi auto bude opet s TSI, protoze jsem proste lepsi motor v teto cenove kategorii nenasel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mrazik
26. dubna • 18:11

Ver mi, ze lepsi existuji a netrpi problemy dane spatnou konstrukci. Treba Ford a jeho EcoBoost jsou z meho hlediska lepsi motory a jejich kvalitu muze koncern jen tise zavidet.

Jetel
26. dubna • 6:24

Ano, jedna dobrá zkušenost proti deseti špatným. Ve firmě máme dvě oktávky kde se problém vyskytuje opakovaně, dealer prohlásil chybu za vlastnost...

Tom
26. dubna • 9:22

Sorry, ale to je proste kec... Sam asi neuveris, ze mate opakovane problemy s rozvody u dvou aut, za opakovane opravy jiste platite tisice a spokojite se s konstatovanim nejakeho jednoho dealera z triset, ze je to vlastnost??? Nezeptate se jinde? Nezeptate se ve skodovce, ktera to uplne standardne resi kulanci? Blbost, vid... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud