Felino CB7: závodní geny na běžnou silnici, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská společnost Felino založená závodníkem Antoinem Bessettem představuje odvážně pojaté kupé CB7 s motorem V8 od General Motors.

O podobných projektech vás informujeme průběžně. Většinou ale zůstává u zbožných přání a počítačových kreseb, nicméně v tomto případě vám můžeme ukázat jeden z prototypů přímo v jízdě. Sportovní kupé Felino CB7 bylo představeno na autosalonu v Montrealu a jde o první sériový model z Bessettových dílen. O pohon vozu se má postarat osmiválec GM s objemem 6,2 l, výkonem 532 koní (391 kW) a točivým momentem 662 Nm, jenž se skrze šestistupňovou manuální (za příplatek polosamočinnou sekvenční) převodovku přenáší na kola zadní nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Felino CB7 s agresivní přídí a poměrně tupě zakončenou zádí

Kupé Felino CB7 s ostře řezanými rysy, rozevlátou přídí a splývající zádí ve stylu Bugatti Type 57SC Atlantic má být 4 200 dlouhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostní hmotnost má činit 1 134 kg při vyvážení 50:50 mezi nápravy. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h zhruba za 3,5 s. Struktura karoserie má být vyrobena z uhlíkových kompozitů, podobně jako její povrchové díly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto auto by mohlo opravdu pobavit...

Kola obou náprav s osmnáctipalcovými litými ráfky jsou zavěšena na párech lichoběžníkových závěsů se stavitelnými vzpěrami. O náležité zpomalení se postarají ocelové kotoučové brzdy na všech kolech s průměrem 355 mm v kombinaci s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu, přičemž za příplatek mají být k mání také uhlíkokeramické kotouče.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků