Fanouškovské dilema: Hänninen s Fabií, nebo Prokop s Fiestou?

19 komentářů

Chachar
3. března • 15:47

Jaké dilema? Čech je Čech... a jedno jestli jede v německém fordu, nebo německé fabii :)

Honza
3. března • 19:20

Přesně moje řeč, nejlepší jsou ti co říkají že škodovka je česká :-D LOL, tu už mají 10 let němci, a navrhujou to arabáčí :-DDDD, a FIESTA fábii natrhne Prd*l!

Egi
3. března • 19:29

Pojď to vysvětlit klukům k nám do práce v Mladé Boleslavi. Jak je škodovka německá. Živej ven asi nevyjdeš, jsou na to dost háklivý

XYZ
3. března • 21:49

Solviny do toho nemají co kecat, ale makat. Důležitý je, co komanduje Helmut z vedení. :-P

Petr
6. března • 7:49

:-D:-D:-D

Dom
4. března • 11:47

I když je to blbej příspěvek, solviny mě dostaly :-D

miras13
3. března • 21:32

Taky bych to tak viděl. :-)

Egi
3. března • 19:29

Pojď to vysvětlit klukům k nám do práce v Mladé Boleslavi. Jak je škodovka německá. Živej ven asi nevyjdeš, jsou na to dost háklivý

Skyline
4. března • 8:52

Ano, primitivni lide byvaji na pravdu casto alergicti;-)

armanyk
3. března • 23:11

Podle zákona pořád ještě platí, že fabrika je toho, kdo ji vlastní, nezáleží kde stojí. Škodovku aktuálně vlastní (dle výpisu z OR):Volkswagen International Finance N.V.
Amsterdam, Herengracht 495, 1017
Nizozemské královstvíŠkodovka je tedy Nizozemská.No ve skutečnosti je nejspíše Volkswagen International Finance N.V. vlastněna Němci, ale tady je aspoň vidět, jak se čachruje s majetkem, aby se zisky ulily pryč a daně platily co nejmenší.

Toper
4. března • 9:19

Na to nelze nahlížet touto optikou.
Vlastníci se mění, ale firma zůstává.Fabrika je toho, kdo ji vlastní, ale značka jako taková a její vnímání nezměníš jejím prodejem.Pro mnohé je Škoda česká značka, české auto. Aston a Jaguar zase britský.
Financial Times není taky libijský, i když ho vlastní (údajně) Kaddafího rodinka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
armanyk
4. března • 13:40

Tak Finacial Times nejsou kaddáfího, ten tam má snad jen 7 nebo 10% podíl.
A s tím vnímáním značky je to složitější. Starší generace určitě považují škodovku za českou a domácí značku.
Proto taky při nákupu často ani nepřemýšlí o něčem jiném a automaticky jdou pro škodovku, i když už s původními vozy nemá nic společného. Technika je německá, od podvozku přes motor a ostatní klíčové komponenty.
U nás se snad navrhuje jen karoserie a pochopitelně některé komponenty subdodavatelsky vyrábějí.
Analogicky bychom ovšem mohli za domácí značku považovat i Hyundai nebo TPCA, které tady mají továrny na výrobu aut, stejně jako má tady VW továrnu na škodovky.

Skyline
4. března • 8:52

Nenechat se okradat je "cachrovani s majetkem"? Zajimavy pohled, soudruhu Armanyku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
armanyk
4. března • 14:28

O jakém okrádání mluvíš? Myslíš že když stát požaduje po někom placení daní, tak ho tím okrádá?
A co všechny ty daňové prázdniny a osvobození od placení na X let? Každá investice zahraniční firmy byla bohatě vykoupena léty daňových práznin, přidružených investic státu do průmyslových zón apod. a v okamžiku, kdy by se vložené investice měly začít vracet, nejedna firma tady ukončí výrobu a přesune ji do zahraniční, nebo prostě změní majitele a sídlo si založí tam, kde jsou nižší daně.

Skyline
4. března • 14:41

To se me vazne ptas? Ty jsi statni zamestnanec, ze ti pripada vyhazovani poloviny platu oknem jako normalka (coz je u tech, kteri dane neplati, pomerne rozsireny nazor)?:-D:-D Se svou naivitou ohledne danovych prazdnin a "vlozenych investic" jsi me vazne rozesmal. :-D

armanyk
4. března • 15:15

Ne, státní zaměstnanec nejsem, ani podnikatel. Normálně pracuji v soukromé sféře.
Nepsal jsem nic o dani z příjmu zaměstnanců, ale o dani ze zisku firmy, podnikatele, majitele škodovky.
Už jen obrovské výhody, které mají proti "normálním lidem" díky tomu, že jsou plátci DPH, tedy vše nakupují bez daně (daň zaplatí, ale dostanou ji zpět), tak ještě hledají cesty, jak si snížit základ daně z příjmu a utíkají do takových zemí, kde jsou daně nejnižší. Zisky se vyvádějí mimo republiku a tady zůstává jen zlomek. To se mi nelíbí.

Skyline
4. března • 19:39

Psal jsi obecne, ne o PO, nicmene je to jedno.Ty "obrovske vyhody" apod. maji nejaky duvod a prave tva naivita ohledne tech duvodu spolecne s negativne ladenym postojem k minimalizaci okradani me pripada tak smesna:-D

Saj
3. března • 14:56

Fiesta nemá šanci proti fabii, tady se není čeho obávat

Dom
3. března • 14:09

Prokop se obává o to, aby se fanoušci nerozdělili na dva tábory :D
To by musel něco opravdu předvést... řekl bych, že od dob co začal jen pořád mění skupiny a vybírá si takové, kde jedou tři jezdci, třetí místo taky dobré místo...

Doporučujeme

Články odjinud