Faceliftu se dočká i BMW M3 sedan a touring (spy photos)

O připravovaném faceliftu trojkové řady z Mnichova se už ví poměrně dlouho. Doposud ale nikdo netušil, zda se dotkne také ostrého provedení, tedy verze M3. A konečně máme jasnou odpověď - dotkne.

Tento krok BMW je logický, ale poněkud neobvyklý, protože M3 sedan není na trhu příliš dlouho. Ale teď k změnám. Modifikace se dotknou předních partií, nový bude přední nárazník včetně integrovaných mlhovek a jiné tvary nebere také velmi diskutovaná vypuklá přední kapota.

Dle maskování testovaného vozu, který byl zachycen v okolí Mnichova, lze soudit také použití jiných zadních svítilen, které nepatří zrovna mezi oblíbené části „trojky“. K dalším novinkám třeba zařadit mírně inovovaný interiér a také upravené motory s nižší spotřebou a emisemi. BMW představí faceliftované verze na říjnovém autosalonu v Paříži.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW M3 s faceliftem při testech

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 16 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků