Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Na autosalonu v Detroitu se představil modernizovaný crossover GLA. Stylová verze třídy A dostala především uhlazenější design, ale i nový zážehový motor

V designu exteriéru malého SUV značky Mercedes lze postřehnout nové nárazníky, ty vpředu jsou opatřené kruhovými mlhovkami. Přední světlomety nyní u příplatkové varianty používají technologii LED, namísto dosavadních bi-xenonů.

Pro všechny varianty bude k dispozici limitovaná edice Night Edition s černým lakem a zářivě žlutými doplňky. Stejný motiv se opakuje i v interiéru.

Terénní vzhled kromě agresivní masky chladiče, která se inspiruje ve větších stuttgartských SUV, umocňuje o 30 mm vyšší základní podvozek. Nové GLA tak bude mimo zpevněný povrch o poznání schopnější.

Ojetiny | SUV | Mercedes-Benz

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

V interiéru je stejně jako před modernizací osmipalcový displej infotainmentu,  nyní umí zobrazit rovněž 360° pohled z kamer kolem vozu. Facelift uvnitř vozu poznáme především podle nového přístrojového štítu a nových materiálů obložení.

Pod kapotou nyní najdeme novou motorizaci 220. Dvoulitrový čtyřválec v tomto naladění se svými 181 koňmi tvoří prostřední verzi zážehových jednotek standardního GLA. Benzinový základ stále tvoří šestnáctistovky 180 (122 koní) a 200 (156 koní). Na vrcholu nabídky zážehových verzí je stále dvoulitr s označením 250 o výkonu 211 koňských sil. Samostatným modelem je verze AMG.

Bezpečnost | Mercedes-Benz

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Sportovní Mercedes-AMG GLA 45 bude i nyní využívat sílu dvoulitrového čtyřválce o výkonu 376 koňských sil. Změny se však odehrály v převodovce. Sedmistupňová dvouspojková skříň nyní dostala kratší převodové stupně.

Mezi vznětovými motory se žádné změny neodehrály. Nadále tak bude k dispozici paleta čtyřválců o objemu 1,5 až 2,1 litru a výkonu 109 až 177 koňských sil.

Podrobnosti ohledně české verze budou zveřejněny v nejbližších týdnech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 160 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 204 225 km
Cena: 198 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 204 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků