Facelift BMW řady 3 s tříválcem se představí příští týden

34 komentářů

John
1. května • 23:39

Trojvalec do Rady 3 u BMW nepatri a basta!!!!B-]

sokar
29. dubna • 18:10

Trolové v diskuzi : nojapredsa , JirkaB a další komu připadá tříválec u BMW naprosto OK.
:-P

goro
29. dubna • 11:43

vývoj u BMW = změna písmen na štítku vzadu na vyšší hodnotu, zvuk motoru do kabiny z reproduktoru, šestiválec s turbem špičková sportovní motorizace, čtyřválec s turbem vyšší motorizace, tříválec s turbem normální motorizace.kam jsme se to dopracovali, za deset let bude rozdíl mezi BMW a KIA logo na kapotě...ale tak hlavně že u každé reklamní fotky automobilu musí být uvedeno kolik gramů CO2 na kilometr vyprodukuje (pochopitelně údaj z nereálného statického testu na válcích), cikáni jsou tady diskriminovaní, budeme přijímat uprchlíky a již se pro ně vyčlenili peníze (byť si to ani jeden občan nepřeje), ovšem české děti z klokánků poputují asi do zoo, pač nesjou peníze...

runner42
29. dubna • 11:39

Jestli je něco k smíchu, tak je to tento motor a celé BMW, které se od charakterních prémiových aut s vynikajícímy motory dopracovalo k autu, jehož největší pochvalou je hodnocení "dostačující" :/

JirkaB
29. dubna • 12:58

Pokud si to zákazníci žádají, tak proč jim to nedat? Tak prostě funguje trh... Ono bylo hezké mít neutrální a hravé, lehké auto s řadovou šestkou. Ale BMW je firma a ty potřebují vykazovat větší a větší zisk a je jasně vidět, že strategie diesel a xdrive funguje mnohem lépe než ten charakter...V BMW mají moc dobře spočítáno, proč ten R3 nasadili, ať už kvůli emisím nebo ceně. Mají to dobře spočítáno všechno, tu nedotáčivost, xdrive, rft, R3, R4 28i..... Nevím, co je na tom tak strašně nepochopitelného. Ale vlastně asi vím.... Tyhle "problémy" mají hlavně internetoví diskutéři. Prodejní čísla dokazují, že s BMW je vše v pořádku, např. i taková i8 je výborné auto, i když je to hybrid s R3...

goro
29. dubna • 14:09

ale prosimtě, zákazníci si nic nežádají, zákazníkům je to podsunuto a vyargumentováno.
to že je něco k ho.vnu, se prokáže během deseti let. potom je otázkou, jestli bude možné se vrátit zpět, nebo zákany budou tak utažené, že to nebude možné.P.S. viděl někdy někdo zákazníka, který by vyžadoval start-stop systém, filtr pevných částic, EGR, tříválcový motor, sekundární vzduch, nádrž s močovinou nebo tak dlouhou převodvku, že maximální rychlost je dosažena na o dva stupně nižší převod? já jsem takového neviděl.

JirkaB
30. dubna • 12:40

Máš nějakou statistiku, kterou bys podložil, že si zákazníci nežádají co nejmenší motory? Nebo si to jen myslíš? Máš alespoň mlhavou představu, kolik jezdí v německu D3 se základními motory? Mám takový pocit, že někteří právě spadli z višně a diví se, že není všechno pořád stejné, jako to bylo před 10 lety...P.S.: Viděl a vídám je často. To je věc, co?

nojapredsa
29. dubna • 12:57

neodolam a nakrmim trolla :-)
podla tvojich narekov predpokladam ze si aj v dobach E46 alebo E36 do neba vychvaloval spodok ponuky vo forme 4valcovej 316i co bol urcite strasnesilnoextramegamoc premiovy voz :-D (pre malych Jojov z vychodneho bloku na 100%)

runner42
29. dubna • 16:08

Ta nejubožejší prastará E36 316i měla výkon 75kW při hmotnosti 1,2 tuny, tedy 63kW na tunu. Což v té době bylo vynikající.Pokud dnes "prémiová" automobilka, za kterou se BMW vydává, nabídne produkt který nepřekoná vlastní 25 let starý spodek nabídky, bude absolutně k smíchu.

alapli
29. dubna • 11:14

běžte s těmi tříválci někam hodně daleko...je to jako míra piva 0,4 l, ještě že je tu Mazda, Subaru...:-D

Kankunen
29. dubna • 10:54

V testu malých aut jaksi vyznělo, že 1,5 čtyřválec má nižší spotřebu než tříválcový litr a k tomu ještě jede líp. Nevím jak bych si připadal v prémii s tříválcem, asi bych měl pocit, že jsem musel mít nutně prémii a motor mi už nezbylo.

Kejbl
29. dubna • 10:26

Je to motor ubožák, o tom žádná. Na druhou stranu si toho vyklepaného ratlíka nikdo nemusí kupovat a může skočit do šestiválce. Dokud budou šestiválce, tak je vše v nejlepším pořádku. Jen se bojím aby za 2-3 roky BMW neoznámilo, že se šestihrnky neprodávají a že je jim líto, ale budou se utlumovat.

JirkaB
29. dubna • 10:44

K tomu dojde určitě, jen čekám, že to bude trvat o trochu déle než uvádíš. Ale vrcholná motorizace bude se šesti ještě dost dlouho, na to bych si vsadil. Jinak ten tříválec je výbornej motor, HTP to opravdu nepřipomíná (alespoň dle mé zkušenosti s Mini)...

Kejbl
29. dubna • 11:02

Viděl a slyšel jsem ho v jedničce, při otevřené kapotě a na volnoběh doslova děs a běs. Při zavřené kapotě je jeho zoufalý zvuk "přetlučen" naladěním výfuku, ale vibrace zůstávají. V otáčkách se uklidní, ale na volnoběh je to v prémii trapas nad trapasy.

JirkaB
29. dubna • 12:46

Pokud vím, v Mini má vyvažovací hřídel, ale kapotu jsem zvedlou neměl... V BMW (ať už v trojce nebo jedničce) bych teda čekal ještě lepší kultivovanost a jestli to tak není, tak to docela podělali :)Ono ten tříválec si bude kupovat stejně jen určitá skupina lidí a to důchodci a těm jsou obvykle nějaké vibrace ukradené...Ale jinak je to docela fail, i když je možné, že to časem nějak upraví.. Nechce se mi věřit, že by vypustili do světa něco tak hrubě neodlazeného..

Petr
29. dubna • 21:11

ted jsi to trefil... idealni auto pro duchodce.. jen si kazdy musi vybrat takovou verzi, aby se klepani motoru a klepani duchodne vynulovalo... pak to bude super.... a nebo pro hnusny holky co nemaj na kluka, namontujou vibrator do sedacky a je to - treba to bude priplatkova vybava

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaB
30. dubna • 12:30

?

Stanley
29. dubna • 10:01

a ja som si 2 tyzdne dozadu objednal 328i xDrive v plnke :) no nic, nevadi.

belga
29. dubna • 11:40

Co je to "v plnke"?

a
29. dubna • 13:46

V plné výbavě. Otázka pak je, co je u BMW plná výbava, protože to by se dala 328i nakonfigurovat i za dvojnásobek základní ceny.

Stanley
29. dubna • 14:38

toto je v plnej vybave:Model 3H51 328i xDrive TouringColor B45 Estoril BlueUpholstery HAAT Cloth 'Hexagon'/Alcantara AnthraciteOptions ZME M Sport Edition 2VL Variable sport steeringZP5 Advantage Package 493 Storage compartment package 4AE Armrest front, retractable 502 Headlight washer system 522 Xenon light 563 Lights packageZP9 Business Package 609 Navigation system Professional 6NS Convenience telephony with extended smartphone connectivityZPD Drive Comfort Package 488 Lumbar support for driver and front passengerZPI Innovation Package 5DF Active cruise control with Stop&Go function 610 Head-Up Display 6WA Instrument cluster with extended contents 8TH Speed Limit InfoZPP Advanced Parking Package 3AG Rear view camera 430 Interior and exterior mirrors with automatic anti-dazzle function 508 Park Distance Control (PDC) front and rear 5DL Surround ViewZPS Sight 431 Interior rear-view mirror with automatic anti-dazzle function 521 Rain sensor 524 Adaptive Headlights 5AC High-beam assistant337 M Sport package 2PF+ 19" M Light alloy wheels Star-spoke style 403 M with mixed tyres 481 Sport seats for driver and front passenger 4DX Highlight trim finishers Estoril Blue matt 4MR Interior trim finishers Aluminium Hexagon 710 M Leather steering wheel 715 M Aerodynamics package 760 BMW Individual high-gloss Shadow Line 775 BMW Individual headliner anthracite1CA Internal Controlling Optionhttps://ivsrfep.bmwgroup.com/ooo/vi2/tab.do... 23.4.2015(Print Preview) Stránka č. 2 z 2230 EU-specific supplementary equipment248 Steering-wheel heating249 Multifunction for steering wheel258 Tyres with emergency-run system2NH M Sport brake2PA Locking wheel bolts2TB Sport automatic transmission2VB Tyre Pressure Monitor2VF Adaptive M suspension302 Alarm system320 Model designation, deletion322 Comfort access system420 Sun protection glazing423 Floor mats in velour428 Warning triangle459 Seat adjustment, electric with memory for driver's seat465 Through-loading system494 Seat heating for driver and front passenger4NE Blow-by heater520 Fog lights534 Automatic air conditioning548 Speedometer with kilometer reading575 Additional 12-V power sockets5AG Lane Change Warning5AS Driving Assistant5DA Front passenger airbag deactivation5DC Rear-seat headrests, folding5DP Park Assistant614 BMW Internet access654 DAB tuner676 HiFi loudspeaker system698 Area Code 2 for DVD6AA BMW TeleServices6AB Control BMW TeleServices6AL BMW Live6NR BMW Apps7NH BMW Basic Service Inclusive 5 years/100.000 km8A5 Language version Slovakian8AK Slovakian/Owner's Handbook/Service Booklet8KA Oil-maintenance interval 24 months/30,000 km8SC National-specific regulations for TeleService activation

runner42
29. dubna • 10:27

Nám určitě ne :D
Koupit si za mega a půl dvoulitrový čtyřválec je slušný trapas ;)

JirkaB
29. dubna • 10:40

Trapas je akorát tak trolling, který tady předvádíš. A ještě trapnější je, že si určitě myslíš, jak jsi nad věcí a ostatní jsou blbci. To je vlastnost společná všem malým lidem.

runner42
29. dubna • 11:45

Jestli ti vadí, že si o oturbeném čtyřválci, co to stydlivě skrývá i ve svém označení, myslím že za ty peníze je to trapárna, máš smůlu. Je to prostě můj názor. Nazdar.

JirkaB
29. dubna • 12:39

Co že to skrývá ve svém označení? To, že to kdysi bylo označení R6 přece neznamená, že to tak musí být napořád. Navíc má 180kW, cemuž se R6 328i nikdy ani nepřiblížilo. Kdysi jsem ho i měl v e46, ale od tohohle "trapného čtyřválce" by dostal vyklepáno kdykoliv a kdekoliv... Je doba downsizingu a nezačala zrovna včera. Jestli je to správně nebo špatně je na jinou debatu, ale R6 v nabídce stále je a 180kW 28i jede moc pěkně, navíc je o dost lehčí na předek a kupovat novou trojku, jdu do něj. A cena? Kolik by sis představoval za 180kW trojku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
29. dubna • 21:08

kazdy jsme jiny, tobe se libi umela silikonova dvacitka, jini davame prednost prirodne stavene tricitce...

JirkaB
30. dubna • 12:33

A jak jsi na to přišel? Samozřejmě bych raději V12 než V10. Raději V10 než V8. Raději V8 než V6 (a asi i R6) atd... Ale nejsem idiot, abych se ještě v roce 2015 divil downsizingu.

Ulhe
29. dubna • 8:59

Je to myslím povedené a na ten motor se už moc těšim, za tu cenu v této třídě naprosto dostačující.

BMW
29. dubna • 12:24

Kdo chce BMW s tříválcem, ať si ho koupí a užívá, nic proti gustu. Komu se to nelíbí, ať si pořídí cokoliv jiného, hudlaři si můžou prst v pr.... zlomit, to je však vše, co s tím můžou udělat :-P

runner42
29. dubna • 9:40

Dostačující :D

belga
29. dubna • 11:39

A je to jediný motor v nabídce??????????

JirkaB
29. dubna • 10:38

Půjde nejspíš o ten 100kW motor z mini a ten motor je výbornej. Ano, můžeme tady dělat všichni machry, jak do ničeho pod 6 válců nejdeme a podobné ubohosti, ale každý člověk s troškou rozhledu se nám akorát tak zasměje...

Martin
1. května • 14:46

Ahojte mam známeho ktorý pracuje v odťahovke a uz dve 328i s menej ako 50tis km odtiahol do servisu - porucha motoraMam ďalšieho známeho, ktorý chcel silou mocou kupit benzínovú F10 a vo viacerych showroomoch bol odhovoreny z dôvodu poruchovosti benzínov atd.Nemám nič proti úspešnému downsizingu ale to co BMW predvádza s benzínovými motormi posledných 5 rokov je trapas. Zvuk, spoľahlivosť sa rapídne zhoršili. Medzi nemeckými premiami BMW predávalo najväčší pomer benzínov hlavne preto ze to boli dobre motory. Nove jednotky sú žiaľ poruchové vid príklad 50i, čiastočne 35i a podľa nových info aj 28i

Doporučujeme

Články odjinud