Facelift BMW řady 3 s tříválcem se představí příští týden

V rámci faceliftu se dočká drobných změn přední a zadní část vozu a také interiér. Navzdory velké a úspěšné kulturní revoluci u BMW zůstane trojka ještě u pohonu zadních kol.

Ve čtvrtek 7. května se konečně představí facelift současného BMW řady 3. Původně s ním měla automobilka přijít už do Ženevy, ale opět představení odložila a novinka se ukáže až v Mnichově na soukromé akci. A co se tedy pro BMW řady 3 chystá?

V rámci faceliftu se dočká drobných změn přední a zadní část vozu a také interiér. Novinkou by měla být nová LED světla. Samozřejmě se také zapracuje na motorech, aby byly ještě úspornější. Navzdory velké a úspěšné kulturní revoluci u BMW zůstane trojka ještě u pohonu zadních kol.

Tajné | Elektromobily | Technika | Sedany | BMW | Hybridy | BMW řada 3

BMW v roce 2022: Karbonová konstrukce a výhradně elektromotory

V základu dostane BMW řady 3 poprvé přeplňovaný tříválec 1,5 l na benzín. Naftový tříválec se pod kapotu trojky ale nedostane. Změní se i jména modelů a silnější verze benzínového dvoulitru se nebude jmenovat 328i, ale 330i. Vrcholný přeplňovaný šestiválec se přejmenuje na 340i nebo 340d.

Očekává se i rozšíření bezpečnostní výbavy například o systém nouzového brzdění, chytřejší parkovací asistent a podobně. Všechny detaily a technické specifikace by mělo BMW oznámit příští týden, takže si na ně raději počkejme.

Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Sedany | BMW | První svezení | BMW řada 3

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků