Facelift BMW 3 oficiálně: revoluce se nekoná

13 komentářů

°_°
13. července • 21:30

... pouze decentní změny. A to je jen dobře! Přeci nechceme mít z bavoráku kreatůru ...

marepa
4. srpna • 5:30

No musim rict, ze mne se teda vic libil pred facelift .. ty zadni svetla se dali resit vymenou za cervena/bila (dat pryc oranzovou) .. a vypadalo to pak super. tohle nevim :-/

Hans
13. července • 20:58

Autor asi ani neprecetl oficialni stranky bmw.de. Zde se uvadi:
"Diky seriove montovane paketu EfficientDynamics ma kazdy z deseti motoru vyrazne mensi spotrebu a emise nez jakykoli konkurent v Premium-segmentu. Tri z peti Diesel motoru plni predpoklad pro budouci normu EU5. zvlastni plus: priplatkova technologie BMW BluePerformance umounuje u 330d splnit normu EU6."
Takze EU5 a EU6 je pro me jednoznacne nejvetsi inovace! Jinak, mam jak E46 (benzin) a E91 (Diesel) a nestzuji si na zadne. Co se tyce tvaru E9x, libi se mi.

mates
13. července • 9:39

jinymi slovy kvalitni, moderni ale zacina to uz bejt pekna nuda... :-/

KAREL
12. července • 17:04

Jako tento facelift je spíše uhlazením a posunutím bmw k typům korea, původní nefaceliftovaná verze působí mnohem jednodušeji a tvar plynule navazují na ostré lomy, tady je chvíli shape zaoblený a najednou rovná plocha, působí to nehezky.

Špizek
12. července • 16:44

"Samotný tvar zadních světel se jeví být trochu odlišným, může to být ale pouze optický klam..." Co to psalo za debila??? Vis vubec, jak vypadaly zadni svetla pred faceliftem???

ARQ
12. července • 10:32

poprosim opravit krutiaci moment pri 330i

Leon
31. července • 21:46

pripojuji se k oprave

Filip
12. července • 9:29

Nejsem si jistý, jestli je ovládání Idrive cestou kupredu, když si na ovladani Idrivu člověk zvykne, připada mu prima.
Jen jsem si všimnul jedne změny ? Podle jednoho z obrazku se zda, ze mapu navigace je u dipleje už možné "promítnout" v celé jeho ploše .. U BMW 5 ani poslední generace X5 (mám) to nejde (vždy je na prave straně malé okno s možností zobrazení odlišných informací) ... nebo je u BMW 3 nějaká vyjímka a fungovalo to tak již před faceliftem ? Jinak obecně facelift BMW 3 je spíše lehoučká evoluce, než revoluce :-) Troufám si říci, že drtivá většina neznalých lidí od sebe verze na první pohled ani nerozezná.

Petr
13. července • 12:47

Chce to mi jen trosku citu pro design. Ten novy facelift je velmi povedený, staci se podivat na kapotu jak navazuje na predni masku...nebo samotnou kapotu. V jedine co jsem opravdu doufal, byly zadni svetla z kupe, ktere jsou jednoduse nadherne....ovsem kdyz se nad tim zamyslite, tak to nebylo realne, jelikoz by se musely upravit dily karoserie a kdo alespon trosku vi, co obnasi vyvoj generace jednoho auta o tom nemohl vubec teoretizovat. Kdyz si faceliftovanou 3 sedana predstavim na M-packetu, tak neni co resit...audi je proti tomu nuda, ale spouste lidem jeho linie, ktere nevzbuzuji emoce, vyhovuji.

Paegas
12. července • 21:53

Mapa nešla zvětšit přes celý displej u žádného vozu (lépe řečeno u trojky ano, ale jen s menším displejem, takže plocha mapy byla stejná jako u většího). Jinak facelifty u BMW jsou téměř vždy jen v detailech (snad kromě sedmičky, která byla změněna hodně). Stačí se podívat na BMW 6, tam to nerozeznám krom 3. brzdového světla ani já..

miso 
12. července • 9:17

ten predok je podareny, celkom fajn facelift

doombukurest
12. července • 8:00

Asi som trochu sklamany cakal som trochen vecsie zmeny......
Hlavne nechapem preco ma BMW furt 320i ten motor je prinajlepsom priemerny...a otazka je preco tam nieje 323d mam pocit ze davnejsie sa hovorilo ze ten motor dostane....Hlavne ked Alpina ho ma a cena nieje vyrazne odlisna.
Takze pekne dalej jazdit clio a cakat na 135i:D

Doporučujeme

Články odjinud