Fabia Super 2000 zatím seká dobrotu

Před několika dny proběhl spěšný asfaltový test nové Škody Fabia Super 2000. Vedle zkušebních jezdců Jana Kopeckého a Raimunda Baumschlagera usedl za volant sportovní verze Fabia Super 2000 na testování v Rakousku i dvojnásobný mistr světa v automobilových soutěžích Carlos Sainz. Tovární jezdec Volkswagenu v dubnu s vozem Race Touareg vyhrál Středoevropskou Rallye a před pár dny přispěl k dvojitému úspěchu zbrusu nového modelu Scirocco ve své třídě při 24-hodinovém závodu na Nürburgringu.

Na testování byl přítomen také Hans-Joachim Stuck ze sportovního oddělení koncernu Volkswagen, aby se informoval o vývoji projektu Fabia S 2000. Pro Sainze to přitom nebyla první zkušenost s vozem značky Škoda. Na podzim roku 2007 vyhrál španělský jezdec s fabií suverénně Rally Shalymar v okolí Madridu a dostal tak chuť vyzkoušet si i novou verzi Fabia Super 2000. „Se Škodou Fabia jsem se velice dobře seznámil. Soutěžní verze ve svém vývoji udělala velký krok vpřed,“ říká Sainz, kterého pro tento úkol uvolnil ředitel oddělení Volkswagen Motorsport Kris Nissen.  

Člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za technický vývoj Dr. Eckhard Scholz k tomu poznamenal: „Zapojení zkušených závodníků, jakými jsou Carlos Sainz nebo Hans-Joachim Stuck, podtrhuje významnou podporu, kterou koncern Volkswagen sportovnímu angažmá značky Škoda věnuje a dává významné podněty pro vývoj nové Fabie Super 2000.“
 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků