Extrémní příplatky: Lak za cenu Fabie, sedačky v hodnotě Insignie [galerie]

Co si koupíte za 700 000 korun? Celého nového Superba, nebo radši jen trošku lepší kožené sedačky do Mercedesu?

V různých segmentech trhu nových vozů se na ceny příplatků dívá trochu jinak. Zatímco v těch úplně nejlevnějších autech považují zákazníci příplatek 10 000 korun za klimatizaci za zlodějinu a nehoráznost, zájemce o luxusní limuzínu nebo vrcholné sportovní auto zaškrtává jednotlivé desetitisícové položky příplatků, ani nemrkne. Prostě se takové zaškrtávání rozumí samo sebou. Vlastně se to například při objednávce luxusního Mercedesu považuje za morální povinnost kupujícího.

Ojetiny | Retro | Zajímavosti | Volkswagen | BMW | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Audi | Ceny | Palivo | Ferrari | Aston Martin | Jaguar

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Sami se s některými absurdními příplatky setkáváme v testech nových aut, kdy se zmíněná motorizace prodává za cenu „již od...“, ale v novinářské výbavě si tuhle cenu můžete znásobit klidně dvěma. Není tedy výjimkou, že i taková novinářská Octavia může mít příplatky za 150 000 korun. Superb klidně i za víc. A všechna ta BMW řady 3 nebo X4? Tam se dopočítáte příplatků klidně i za více než půl milionu.

Testy | Srovnávací testy | Luxusní auta | Kupé | Fascinace | Audi | Kabriolety | Jaguar

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Když se ale podíváme do segmentu „obyčejných“ luxusních aut, z některých jednotlivých příplatků se člověku opravdu protočí panenky. V přiložené galerii to vezmeme postupně a začneme od těch „nejlevnějších“ položek. A schválně se podíváme, kde jinde si za to koupíte celé auto. Podrobné informace najdete v popiscích v galerii. Samozřejmě jsme nemohli obsáhnout úplně všechno, berte tedy publikované položky a auta jen jako příklad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 160 929 km
Cena: 200 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.987
Rok výroby: 2009
Stav: 229 044 km
Cena: 240 000 Kč
Mercedes Viano 2.143
Rok výroby: 2012
Stav: 106 900 km
Cena: 585 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků