Evropským Králem Customů Harley-Davidson je Praha

Grand finále celoevropské soutěže dealerských přestaveb Harley-Davidson Battle of the Kings si podmanila Praha! Právě přestavba pražského dealerství se stala ve francouzském Biarritz evropským Králem Customů. Zvítězila jak u odborné poroty, která pražského dealera slavnostně korunovala, tak i u celoevropské veřejnosti, díky níž postoupila do grand finále dokonce z 1. místa.

Sen se stal skutečností! Po více jak třech měsících od zahájení hlasování v soutěži Battle of the Kings je Praha evropským Králem Customů. Během své spanilé jízdy pražská přestavba H-D Street 750 porazila nejprve 16 dalších přestaveb regionu střední a východní Evropy, následně se v semifinále probojovala z celkových 9 regionálních a národních šampionů mezi TOP 5 do grand finále, do něhož postoupila přímo z 1. místa. Evropská veřejnost, tak jasně dala najevo, kdo je její Král Customů a názor veřejnosti, pak na eventu Wheels and Waves v Biarritz ve Francii potvrdila i odborná porota složená ze zástupců médií, mistrů v customizaci a pořadatelů eventu.

Na vítězné přestavbě se podíleli Ondřej Odehnal (mechanik), Bohouš Menzl (výroba), Wojta Vavřina (projekt manažer), Jarda Vavřina (koncept a design) a Olaf Pugner (lak). “Nechali jsme se inspirovat motocyklem Lotus CO1 a chromovými linkami na Bell a Ross Softail“, řekl po vyhlášení Ondřej Odehnal. Upravena byla například řídítka, zrcátka, LED světlo, brzdové hadice, stupačky a přepákování, dále také nádrž a přední blatník, zkrácena byla i zadní část rámu, úpraven byl rovněž stojan, sedlo, víčko nádrže, otevřený filtr, držák SPZ nebo hydrografika.

„Vítězství v celoevropském finále prestižní soutěže úpravců Battle of the Kings si pražský zástupce našeho regionu naprosto jednoznačně zasloužil,“ komentuje nejvyšší ocenění Martin Hermansky, Country Manager Harley-Davidon pro střední a východní Evropu. Odborná porota složená z předních světových novinářů, úpravců a designérů ocenila na pražské stavbě neotřelý nápad, dokonalé řemeslné zpracování a chytré konstrukční detaily. Tím hlavním důvodem k udělení prvního místa byl ale fakt, že všechny úpravy, od prvních skic až po finální ladění, má na svědomí tým řadových mechaniků pražského dealerství H-D.

„Naši dealeři respektují individuální potřeby každého zákazníka a umí mu v jeho cestě za vysněným motocyklem pomoci. Ať už se jedná o kompletní přestavbu, jak tomu bylo v případě vítězného stroje, nebo jde jen o drobné estetické úpravy,“ dodává ke skvělému umístění v jihofrancouzském Biarritz Martin Heřmanský.

Připomeňme, že Harley-Davidson Street 750, nejmladší model řady Dark Custom, je dokonale koncipovaný pro městský provoz, snadno se ovládá a je ideální i pro mladé jezdce či ženy. Navíc právě díky širokým možnostem úprav prostřednictvím autorizované dealerské sítě si z něj může každý vytvořit motocykl vyjadřující jeho styl a osobnost. Nyní s financování H-D Finance, se splátkou 89 Kč denně si jej může dovolit opravdu kdokoli.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků