Evropským Králem Customů Harley-Davidson je Praha

Grand finále celoevropské soutěže dealerských přestaveb Harley-Davidson Battle of the Kings si podmanila Praha! Právě přestavba pražského dealerství se stala ve francouzském Biarritz evropským Králem Customů. Zvítězila jak u odborné poroty, která pražského dealera slavnostně korunovala, tak i u celoevropské veřejnosti, díky níž postoupila do grand finále dokonce z 1. místa.

Sen se stal skutečností! Po více jak třech měsících od zahájení hlasování v soutěži Battle of the Kings je Praha evropským Králem Customů. Během své spanilé jízdy pražská přestavba H-D Street 750 porazila nejprve 16 dalších přestaveb regionu střední a východní Evropy, následně se v semifinále probojovala z celkových 9 regionálních a národních šampionů mezi TOP 5 do grand finále, do něhož postoupila přímo z 1. místa. Evropská veřejnost, tak jasně dala najevo, kdo je její Král Customů a názor veřejnosti, pak na eventu Wheels and Waves v Biarritz ve Francii potvrdila i odborná porota složená ze zástupců médií, mistrů v customizaci a pořadatelů eventu.

Na vítězné přestavbě se podíleli Ondřej Odehnal (mechanik), Bohouš Menzl (výroba), Wojta Vavřina (projekt manažer), Jarda Vavřina (koncept a design) a Olaf Pugner (lak). “Nechali jsme se inspirovat motocyklem Lotus CO1 a chromovými linkami na Bell a Ross Softail“, řekl po vyhlášení Ondřej Odehnal. Upravena byla například řídítka, zrcátka, LED světlo, brzdové hadice, stupačky a přepákování, dále také nádrž a přední blatník, zkrácena byla i zadní část rámu, úpraven byl rovněž stojan, sedlo, víčko nádrže, otevřený filtr, držák SPZ nebo hydrografika.

„Vítězství v celoevropském finále prestižní soutěže úpravců Battle of the Kings si pražský zástupce našeho regionu naprosto jednoznačně zasloužil,“ komentuje nejvyšší ocenění Martin Hermansky, Country Manager Harley-Davidon pro střední a východní Evropu. Odborná porota složená z předních světových novinářů, úpravců a designérů ocenila na pražské stavbě neotřelý nápad, dokonalé řemeslné zpracování a chytré konstrukční detaily. Tím hlavním důvodem k udělení prvního místa byl ale fakt, že všechny úpravy, od prvních skic až po finální ladění, má na svědomí tým řadových mechaniků pražského dealerství H-D.

„Naši dealeři respektují individuální potřeby každého zákazníka a umí mu v jeho cestě za vysněným motocyklem pomoci. Ať už se jedná o kompletní přestavbu, jak tomu bylo v případě vítězného stroje, nebo jde jen o drobné estetické úpravy,“ dodává ke skvělému umístění v jihofrancouzském Biarritz Martin Heřmanský.

Připomeňme, že Harley-Davidson Street 750, nejmladší model řady Dark Custom, je dokonale koncipovaný pro městský provoz, snadno se ovládá a je ideální i pro mladé jezdce či ženy. Navíc právě díky širokým možnostem úprav prostřednictvím autorizované dealerské sítě si z něj může každý vytvořit motocykl vyjadřující jeho styl a osobnost. Nyní s financování H-D Finance, se splátkou 89 Kč denně si jej může dovolit opravdu kdokoli.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 31 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků