Evropský trh v září 2013: Top 10 nejprodávanějších modelů

16 komentářů

Volvo S60
24. října • 17:55

Konec zázraku?:-/

dave_007
24. října • 16:12

Vite proc maji koncernova vozidla na SPZ WOB?
1) WOlfsBurg
2) WOjeB
3) Wobycejny OjeB
4) Welmi Ochotne Boura
Co dalsiho?

Toper
24. října • 21:53

A místo "ch" píšeš "x" a celkově se projevuješ jako fríkůlín, že?

dave_007
24. října • 16:16

Sranda musi byt i kdyby na Lidowehowagena nebylo. :-D

sarusian
23. října • 19:58

no pokial viem, tak ten europsky plusovy vysledok bol len koli tomu, ze v mesiaci bolo o 1 pracovny den naviac

Dan
23. října • 18:13

To by nebyl český rádobynovinář, aby nedělal Škodě propagaci a reklamu.Ubohé a smutné

Zíbo
23. října • 18:10

zas lakujou tvl Golf a první?tady někdo chlastal po ránu
Bazingáá:-O

Dan
23. října • 18:09

Ukázka, že jsme národ přeběhlíků, komunistů, finančně negramotných a blbců, které stačí vyblbnout dva roky lživou reklamou nebo předváděcí akcí na hrnce.V Evropě jsou lidé inteligentní a věrní značkám co mají historii a dobré jméno.Ne nějaké korejské nebo boleslavské diskontní plečky za nekřesťanské peníze.Je mi smutno, že jsou češi takový hlupáci:-/

vrrrrr
25. října • 16:13

škoda je nenáviděné VW, ford je americký kapitalistický štváč, korejce nemáš rád protože jsou to korejci, volvo protože to ted koupili japonco-čínani. MB je už elektronická vyměklá máčka, peugeotem a renaultem se zabývat nebudeme jsou to jenom frantíci...
No a čím teda jezdíš ty? Starým dobrým favoritem bez VW?
A co děláš ve své práci tak suprově skvělého že bych ti to taky mohl zkrizovat když jsem v tom.

Pavel
24. října • 20:18

Pokud jde o inteligenci, samozřejmě je v populaci zhruba stejná na celém světě a zdánlivé rozdíly dělají například přístup ke vzdělání nebo kulturní rozdíly, ovšem pokud jde o Evorpu, je to prašť jak uhoď a stejné blbce, kterým je smutno z volby automobilu svých spoluobčanů, určitě najdeš všude od Portugalska po Turecko... :-D

fogel
23. října • 15:47

Neumím si dát do souvislosti slova pana Baláže:"Velký zájem je především o nejprodávanější model Škoda Octavia. Z důvodu uspokojení poptávky proto Škoda Auto po dohodě s odbory Kovo zařadila mimořádné přesčasové směny" a prodejem v Evropě.

dave_007
24. října • 16:31

Nevim kam se ty Octavie 3 prodavaji, ale do Nemecka to nebude. Od jejiho uvedeni na trh jsem tam videl - na nemeckych SPZ - jen asi 4 kusy, z cehoz jedna byla dealerske vozitko.Podle toho kolik v Nemecku jezdi Octavii 1 a predevsim 2, je na tom 3 zatim dost bidne. Konkurencni vyhoda v podobe podbizive ceny je jiz ta tam. Jsem zvedavy, zda nemecti zakaznici najdou na O3 nejakou jinou prednost.Informace, jez jakakoliv automobilka pousti do sveta, nema vubec smysl brat vazne. Jsou to jen marketingove plky okusovacu/-ek per.

Petr Maleček (dj.kure)
23. října • 15:39

A kde je nějaké to Hijundééé :D nebo Kia... a co Hondy? Taky nic?

Jan
24. října • 10:29

pre Hunaca je Europa marginalny trh komediante. Ten predava v USA a doma. To iste Honda. Problem pre pezot a opel je ten ze co nepreda v europe, nepreda nikde inde, takze logicky by sa mali snazit pv EU predavat co najlepsie. Zaujimave je ze su to vsetko relativne male auta (az na golf a BMW3)

Rüdiger
23. října • 15:29

a co na to škodovkáři a čeští rejžomilové ?

ABC
27. října • 16:21

Tvůj dotaz směřuje k čemu? Že tam tebou jmenovaní zástupci nejsou? Každý s IQ houpacího koně chápe proč a nemusí pokládat takové dotazy.

Doporučujeme

Články odjinud