Evropský trh v únoru 2016: Top 10 modelů a pořadí značek

12 komentářů

nochainmall
30. března • 22:21

A tipl bych si že u ojetin to bude podobné. Jen ty auta budou za polovic a v lepší výbavě.

Honza
28. března • 15:33

Jak je možný, že se ten předražený škodávacký pekáč dostal do TOP 10? Vždyť se ty auta prodávají jenom kvůli koncernové propagandě, která zaplatila každý motoristický portál a časopis v ČR. Horší auta s poměrem cena/výkon na světě v podstatě neexistují o kvalitě nemluvě... A úplně neuvěřitelné je, že VW má své modely na prvních dvou místech. Tak tomu faktnerozumím, buď je blbá celá Evropa nebo většina diskutérů na autorevue.

Dr.Iver
28. března • 23:17

Shrnul ´s to spravne, Honzo. Nerozumis. Tak tady, prosim, nespamuj.

imar tas (imartas)
28. března • 18:38

No a nebo ty?B-]

Marex
28. března • 18:02

Sice nejsem fanda Škodovky, ale není to jedno, která značka vede v prodejích? Většina Čechů jde automaticky do koncernu a je to jejich volba, když se spokojí s pozlátkem za nepřiměřenou cenu, jsou to jejich peníze a jejich problémy :-) Za sebe mohu napsat, že kdo jednou prozří, už se ke koncernovým vozům nemá důvod vracet, ale na to musí přijít každý sám, tak jim to přejte ;-)

Lojza
28. března • 22:45

do folsvagenu bych nikdy nesel, mam spatnou zkusenost s passatem, vetsi krap jsem snad nikdy nemel,koupeno jako nove. Ale s audi spokojenost.

Robin
31. března • 11:20

souhlasím! o audi jsem neměl valné mínění, ale pak jsem dostal A3 jako firemní a od tej doby mám Audi fakt rád, je to živý, svižný a takový akorát auto...a proto jsem si taky jetou A3 porídil dom, páč jsem změnil práci, to bylo asi jediný, to mi na tom fakt chybělo :-P

ABC
28. března • 22:30

Jestli si pán ráčil všimnout tohle jsou v prodeje v Evropě, kam chodí Češi na tom má pramalý vliv... :-/

Nimra
28. března • 11:34

Trochu bych brzdil nadšení... důvod je dle mého skromného názoru spíše generační obměna aut. Byla krize, firmy a lidi přiškrtili spotřebu, dojížděli stávající auta (a šrotovné tomu nepomohlo). Uplynulo pár let, dojížděná stávající auta zestárla/mají hodně najeto/jsou opotřebovaná a opravy se přestávají vyplácet, proto najednou ta vlna nových nákupů. Bojím se, že žádný strom neporoste do nebe a po jedno- až dvouletém nárůstu zase přijde zlom směrem dolů.A než se rozkolísaný trh srovná (pokud nepřijde další krize), může to u zboží dlouhodobé spotřeby, jako jsou auta, trvat taky třeba deset let.

Saša
28. března • 12:30

Podle ekonomů by se měl rok 2008 opakovat už letos,byty,auta,prostě všechno je na dluh,to se nemůže dlouho udržet. Takže dnes si poslintáme nad pěknými čísly a o vánocích budeme stát na pracáku.

neodborník
28. března • 14:59

Podle některých ekonomů, to se vždycky někdo najde s nějakou morousovinou a občas se trefí. Dejte vědět v prosinci. Ale protože Vánoce s malým vé nejsou, tak asi nikdy.

sokar
28. března • 17:57

Podle jednoho emerickýho ekonoma měla krachnout US burza 19 února a nic.
Pak že letos určitě, když ne v tom únoru, krachne burza a bude eště větší krize než ta minulá.
No a taky že 1oz zlata bude stát cca 1M Kč a to už letos.No mě je to všechno jedno. Klidně ať to zase krachne.B-]

Doporučujeme

Články odjinud