tak pánové, Opel to začíná roztáčať a to ešte není k máni nová Astra
Jedinej,kdo to roztáčí je Renault;-),Tomu ještě nevyjela Laguna,Megan...Design,kvalitu má teď prvotřídní;-)
Megane a následovník Laguny ještě ani nepředstavil, to je teprve hudba budoucnosti. Je faktem, že aktuální je síš Kadjar a Espace, ale Espace to asi moc nezvedne. Design se mi taky celkem líbí. Kvalitu bych zařadil někam do průměru - dlouhodobě si udržují slušnou spolehlivost a kazí si to některými výstřeli, jako třeba Laguna II. Oproti škodovkám jsou na tom určitě lépe, ale taky se najdou bolavá místa. Vzhledem k tomu, že Renaultama (různě starými) hodně jezdím, řekl bych, že jde o spolehlivá, pohodlná (neplatí u všech) a rozumně výkonná auta, ale nekupoval bych si nový model během prvního půl roku výroby. Jinak nedám dopustit na Lagunu III, skvělej držák a pohoda na dlouhé cesty - když porovnám cestu Lagunou a Superbem do Berlína, tak ze Superba jsem vylezl jako zmuchlané noviny a záda jsem srovnával ještě týden. Z Laguny jen unavenej z dlouhé cesty.
Nejen Mégane a Laguna. V této statistice se ještě neobjevil nový Espace a Kadjar.
A Lada ,a Tata :-D
a Oplu ešte nevyjela nová Astra
Opel je dle meho nejhorsi auto ve kterem jsem kdy sedel, tak nekomunikativni a preposilovane rizeni jsem jeste nevidel(snad jen nektere mpv v usa), vzdy sem mel cca na tyden co mi vybrala pujcovna, asi 2x opel moca, takovy to pseudo suv, pak insignia v kombiku s nejsilnejsim benzinem (ne OPC), tam sla nastavit i tuhost volantu ale i tak zalostne, ve vysoke rychlosti uplne zvadle brzdy a auto se mi jevilo celkove tezkopadne automat pomaly zbytecne vytacel motor. Kdyz sem za volantem kychnul musel jsem dat ruce z volantu aby mi auto neustrelilo, hruza des bes. astru moc neznam, mel jsem jen starsi GTC, ale jezdeno v Dansku tam se moc rychle jezdit neda :-) Nez opel to urcite radsi korejce, tam sice motor pruzny moc neni ale aspon to rizeni je normalni, podobne jako koncern, korejci ztraci podle me na VW motoricky, na papire stejne motory jsou v realu mnohem linejsi (opravdu jsem v tech autech jezdil nebojte :-) ale dohani to vybavou, takze doma si umim nejakou i30 i predstavit.
to sa mi snáď len sníva, čo tu čítam:-ORecenzie, štatistiky, fóra a aj moje skúsenosti hovoria o niečom inom....
ja by som povedal ze ked niekto straca po motorickej stranke, tak je to prave VW..
No ja tedy uplne nevim, kdo ma lepsi nabidku a ucelenost nabidky motoru nez prave koncern... Archaicke motory v korejskych autech jsou dnes uz zcela mimo - teda hlavne benziny, u dieselu je to celkem ok. Ale aktualni nabidka koncernu od paradnich 1,2TSI, pres 1,4 TSI s ACT i bez, 1,8TSI, 2,0TSI s moznosti az 300PS... Paradni atmosfericke i preplnovane sestivalce v benzinu, proste kompletni naprosto ucelena nabidka. U nafty to same... Jeste jsem tedy nejel 1,4TDI v trivalci, to me trochu desi, ale verim, ze to bude jina liga nez puvodni naftovy trivalec 1,4, ktery byl utrpenim na kolech...
Vysvětli pojem archaický?:-D
Zkus wikipedii... :-D nicmene atmosfericka 1,4 a 1,6 v i30 a Ceedu je rekneme usmevna a s autem teto hmotnosti sotva pohne. 1,6GDI s primym vstrikovanim je jeste o kousek horsi, protoze k tupemu projevu jeste pridava nadprumerne vysokou spotrebu. Konecne 1,6T je celkem zajimavym motorem, ktery se ale aktualne snazi, s mnohaletym zpozdenim, dotahnout tam, kde koncern uz mnoho let je.
jsou to parádní motory?:-/ Možno čo sa týka výkonu, dynamiky ale ostatní jak by smet...
A co jineho nez vykon a dynamiku ocekavas...? Spotreba je normalni a pokud ma motor vykon a krpoutak, pak je to ok, ne? Jak rikam, aktualne nevim o zadne automobilce, ktera by mela tak komplexni nabidku vybornych motoru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.