Evropský trh v červnu 2014: Nejprodávanější modely a značky

8 komentářů

Kasprik
24. července • 22:33

Hmm Renault jede. A pojede dál, protože půjde do prodeje nové Twingo, které je krásné a potom příjde nová Laguna a Megane. VW to bude mít v příštích letech hodně těžké.

qyq
25. července • 13:38

Proč jen VW ? :-D

Kasprik
25. července • 22:56

No jiná automobilka tyto dva giganty neohrozí. Čínské šmejdy v podání hjůndaje nebo Kie určitě ne. Opel tam to je katastrofa snad ve všem. PSA vymejšlí různé ptákoviny s palubní deskou, s řadou DS atd. Ford to je kapitola sama pro sebe ty snad nemají ani vlastní motor a kupují od jiných.

Jan
24. července • 19:00

Výborně Renault:-),ještě kdyby byly v Capturu a Cliu byly motory o 100k(což mají mít v roce 2015) a silnější varianta dieslu 110k,tak prodají ještě více.
A to přijde nový Megane(2016)a Laguna,Koleos,Espace to bude teprv bomba

Kankunen
24. července • 9:10

Řekl bych, že se začíná projevovat Peugeotův interiér naruby, 208 přejel už i Captur, v PSA usoudí, že je změn málo a příště zkusí místo kulatých kol čtverce a vysvětlí ti to, že není poznat rozdíl mezi kvalitní a rozbitou cestou.

martin
25. července • 18:38

Ja by som skor povedal, ze to je problem konkretne 208: to auto je totiz desne male, myslim samozrejme interier. Pocitovo mensie, nez napr. Punto alebo dokonca Swift. Naproti tomu 207 bola vpredu velka skoro ako Octavia, takze z 208 som bol dost prekvapeny.
To je auto pre stihle postavy do 170 cm.

Michal
25. července • 13:03

Peugeot má nárůst 3,3 %, spíš bych řekl, že u 208 je to odliv ve prospěch 308 (taky s interiérem naruby :-D).

Jiří Kokoška
24. července • 9:16

Něco je špatně!? B-]

Doporučujeme

Články odjinud