Evropský Ford Mustang bude ještě pohodlnější, slíbila automobilka

Nový Ford Mustang se začne v Evropě prodávat v prvním kvartálu roku 2015. Než ale nová auta zamíří k zákazníkům, Ford ještě upraví nastavení podvozku. Reaguje tak na prvnotní kritiku především evropských novinářů, kteří již měli možnost nový Mustang v sériovém provedení otestovat.

Zajímavosti | Retro | Sportovní auta | Kupé | Ford

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Možná jste už některé zahraniční recenze četli. Vesměs se žurnalisté shodovali právě na nedostatečném komfortu jízdy v nízkých rychlostech, zejména pak na nastavení odpružení přední nápravy. A to je právě místo, na které se chce Ford zaměřit. Slibuje, že odpružení bude poddajnější, ale neutrpí ovladatelnost a odezva.

I když jsou moderní vozy Ford globální produkt, právě podvozek je místo, kde se auta pro jednotlivé trhy mohou lišit. Podobné odlišné nastavení například pro Evropu a Asii používají i jiné automobilky. Třeba Škoda dává na indický model Rapid měkčí podvozek s delšími drahami tlumičů, než je tomu u nás.

Testy | Americká auta | Kabriolety | Ford

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Jen připomeneme, že Ford Mustang se nebude v Evropě prodávat se šestiválcem. Místo něj najdeme v nabídce přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost o výkonu 227 kW (309 k) a točivém momentu 405 Nm. Vrchol nabídky bude tvořit klasický pětilitrový osmiválec s výkonem 313 kW (426 k) a točivým momentem 529 Nm.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků