Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v evropské specifikaci se od té americké samozřejmě neliší nijak zásadně, auto dostalo jen nová světla a nárazníky pro evropské registrační značky, nechybí ani rychloměr v kilometrech za hodinu a třeba rádio s RDS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se změnily jen nárazníky, ale když se podíváte do podrobné specifikace, zjistíte, že se na výbavě Corvette skutečně nešetřilo

Cena v Německu začíná na 74 500 eur (přibližně 2 000 000 korun), což je v porovnání s americkou cenovkou v přepočtu 44 000 eur docela velký nárůst. Jenže evropská cena je včetně daní a dovézt auto do Evropy také samozřejmě něco stojí.

Navíc má evropská specifikace ve standardu velmi atraktivní paket Z51. Co to znamená? Ostřejší adaptivní podvozek, samosvorný diferenciál, mazání se suchou skříní, větší brzdy, samostatné chlazení pro převodovku a diferenciál, jiné odstupňování převodových stupňů pro lepší využití potenciálu motoru a samozřejmě větší kola a širší lepivé pneumatiky.

Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Chevrolet

Chevrolet Corvette Z06: 625 koní a převodovka rychlejší než v 911

Abyste takhle na okruhy připravené auto dostali třeba od Porsche, musíte si připlatit za 911 GT3 RS. Takže najednou se dvoumilionová cenovka za Corvette nezdá zas tak moc, že?

Pod kapotou najdete v základu samozřejmě osmiválec 6,2 l o výkonu 343 kW (466 k) a točivém momentu 630 Nm. Zadní kola roztáčí sedmistupňová manuální převodovka. Evropská Corvette se dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozjede se na 290 km/h. Kabriolet zvládne jen 282 km/h.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků