Evropské auto roku 2009 zná své kandidáty. Škoda útočí

Na podzimním autosalonu v Paříži, budou představeny vozy, které se utkají o ocenění European Car of the Year 2009, neboli evropské auto roku 2009. 59 porotců z 23 evropských zemích pak vybere to nejlepší auto ze všech. Loni tento titul získal Fiat 500.

Mezi kandidáty na titul je i nová Škoda Superb, které se ovšem příliš šance nedávají. Je totiž ve velmi silné konkurenci mnoha nových modelů, do segmentu nepřináší v podstatě žádné zásadní inovace a navíc tituly si v drtivé většině případů odnáší menší kompaktní vozy. Posledním vítězem ze střední třídy byla v roce 1998 Alfa Romeo 156, která nabídla především nadčasový italský design. Každopádně uvidíme.

Nominované vozy

  • Alfa Romeo MiTo
  • Audi A4
  • Audi Q5
  • BMW X6
  • BMW 7
  • Chevrolet HHR
  • Chrysler Grand Voyager
  • Citroen Berlingo / Peugeot Partner
  • Citroën C5
  • Dacia Sandero
  • Dodge Journey
  • Fiat Linea
  • Ford Fiesta
  • Ford Kuga
  • Honda Accord
  • Honda Jazz
  • Hyundai H1
  • Hyundai i10
  • Hyundai i20
  • Hyundai i55
  • Jaguar XF
  • Jeep Cherokee
  • Lancia Delta
  • Mazda6
  • Mercedes-Benz GLK
  • Mitsubishi Lancer
  • Opel Agila / Suzuki Splash
  • Opel Insignia
  • Renault Kangoo
  • Renault Koleos
  • Renault Mégane
  • Seat Ibiza
  • Skoda Superb
  • Subaru Forester
  • Toyota Land Cruiser 200
  • Volkswagen Golf
  • Volkswagen Scirocco
  • Volvo XC60

 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků