Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

17 komentářů

defender110
4. prosince • 10:59

Jelikož průměrné stáří vozového parku v ČR je 10 let nebo víc, a mnoho aut jsou staré škrpály několikrát svařené, s nejistým původem a skutečným stavem, s x-tým majitele, mnohdy s nefunkčními systémy , jelikož majiteli se do toho nechce investovat, tak i ty 3 hvězdy stačí na to ,aby to bylo lepší ,než mnoho vozidel co u nás jezdí. Nevím co opravdu za těch 180 tisíc chcete? Je to prostě low-end a cena se někde musí odrazit.
Dacia není , žádné super auto, je to prostě něco co vás převeze z bodu A do bodu B.

Petr
4. prosince • 15:49

co to tu zvracíte za blobosti, ne všichni lidé jsou primitivové co kupují bouraná auta s nejasnou historií a nefunkčními systémy, aby ušetřili pár tisíc tisíc

defender110
5. prosince • 13:42

Anebo jste tak naivní a hloupý (jste, odpovím za vás), že jste přesvědčen , že bazary jsou natolik fér a poctivé, že čím dražší ojetina, tím je v lepším stavu a bez závad? Probuďte se! Kde žijete? Jste v Čechách. A máte tady českou demokracii, tz. každý si může dělat co chce a čím větší svinstvo tím nepostižitelnější. Takže jistě autobazary budou výjimkou , která je naprosto bez poskvrnky. :-P

Petr
6. prosince • 23:00

Víte, určitě nejsem primitivní demagog, který lidem nutí co ani nenaznačili.

defender110
5. prosince • 13:34

Blbosti tady zvracíte akorát tak vy, na to jste expert. Né každý ví co vůbec kupuje. Jen zlomek lidí, co kupují auto v bazaru pozná, jestli bylo bourané a co zažilo, takže zklidněte hormon. Kdyby se nesnažil ušetřit , koupí si nové a ne ojeté.

Petr
6. prosince • 22:58

aha, tak všechna ta nová auta co se za pár let prodávají v bazarech, jsou svařované střepy s nejasnou minulostí a stočenými tacháči, bože co ještě napíšete za kraviny, to, že jsou lidé blbci a nepoznají a neověří si historii auta neznamená, že takových aut je většina, ale vždy't ono plivat na vše je takovým sportem nul co prohráli vlastní život

Carlos
3. prosince • 20:56

Logan MCV pojízdná rakev.

Jendabenda
4. prosince • 7:06

No a co bys chtěl za ty prachy, kvalitu rollse, bezpečnost tanku a motor z ferrari? Za 200 litrů je oškubaný rendlík, kdo ho chce, má ho mít, jen pitomci z toho dělají hubou superauto.

mpolan
4. prosince • 7:04

Ta "rakev" je pořád o třídu bezpečnější, než destiletá olítaná plečka jedno jaké třídy.

Petr
4. prosince • 15:48

Proč by mělo být více nebezpečné auto co mělo 5 hvězd a má najete např. 80 tis. a je staré 10 let (druhé auto v rodině takové máme) než ta šunka Dacia s třemi hvězdami?

Carlos
4. prosince • 11:31

Ano, to je. To ovšem nic nemění na skutečnosti, že 3* v nárazovém testu je ostudný výsledek.

Quebe
4. prosince • 17:32

Problém je, že ty 3* ta Dacia nedostala za "nárazový test", ale za test "teď se uvidí, kdo tam dal víc nálepek, že se mám před jízdou připoutat".Testy NCAP už dávno nejsou měřítkem bezpečnosti vozu, ale toho, kdo do auta nacpal víc pípátek a nálepek. Kdo chce relevantní výsledky, musí se jít podívat k IIHS.

Carlos
4. prosince • 20:06

Ale houby, Dacia dostala za nárazový test 22 bodů, tedy 57%, což stačí právě a jenom na 3*, protože na 4* je potřeba minimálně 70%.
A nárazové testy NCAP a IIHS jsou prakticky totožné, jenom IIHS přidala v poslední době jeden test navíc (small overlap), jinak je to totéž.

mpolan
4. prosince • 14:14

Ostudná by byla jedna nebo dvě hvězdy, jak dokázali u superlevného Suzuki nebo u malého Datsunu.

Petr
3. prosince • 19:46

Zjímavé, srovnejte Pašíka se Smartem ForTwo a není v nich zas tak velký rozdíl.

Jendabenda
4. prosince • 7:01

Na velikosti nezáleží. Záleží na konstrukci.

dpcstb
8. prosince • 0:18

zalezi na hmotnosti 5* 2 tonove auto je v celnej zrazke 2x bezpecnejsie ako 5* 1t auto

Doporučujeme

Články odjinud