Espresso Veloce Serie Titanio V12: Dobré ráno za 280 000 Kč

Spousta lidí začíná svůj den tím, že si dá snídani a kávu. Pro motoristické nadšence se v tomto kontextu objevila velice zajímavá novinka z dílny společnosti Espresso Veloce. Jednoduše řečeno jde o speciální kávovar. Proč?

Video | Technika | Ostatní značky

Motor s výkonem 814 koní a spotřebou 6 l/100 km. Slovenský zázrak?

Tak především to je design. V podstatě se bavíme o replice motoru původem ze seriálu F1. Na výrobu byly použity materiály typu karbonu nebo hliníkových slitin, vzniknout má pouze pět stovek kusů. Exkluzivitu pak podtrhuje samozřejmě také cena. V přepočtu zaplatíte zhruba 280 000 Kč.

Dacia | Video | Fascinace | Názory

Dacia uvádí Rapsodii pro motor a orchestr

Celá tato hračka váží 23 kg a na délku měří 415 mm. Komu by nevyhovoval velký dvanáctiválec, ten může sáhnout po desetiválcovém nebo osmiválcovém provedení. Kromě edice Titanio je v nabídce také karbonová varianta označená jako Carbonio.

Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 65 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2010
Stav: 89 088 km
Cena: 70 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků