Espresso Veloce Serie Titanio V12: Dobré ráno za 280 000 Kč

Spousta lidí začíná svůj den tím, že si dá snídani a kávu. Pro motoristické nadšence se v tomto kontextu objevila velice zajímavá novinka z dílny společnosti Espresso Veloce. Jednoduše řečeno jde o speciální kávovar. Proč?

Video | Technika | Ostatní značky

Motor s výkonem 814 koní a spotřebou 6 l/100 km. Slovenský zázrak?

Tak především to je design. V podstatě se bavíme o replice motoru původem ze seriálu F1. Na výrobu byly použity materiály typu karbonu nebo hliníkových slitin, vzniknout má pouze pět stovek kusů. Exkluzivitu pak podtrhuje samozřejmě také cena. V přepočtu zaplatíte zhruba 280 000 Kč.

Video | Dacia | Fascinace | Názory

Dacia uvádí Rapsodii pro motor a orchestr

Celá tato hračka váží 23 kg a na délku měří 415 mm. Komu by nevyhovoval velký dvanáctiválec, ten může sáhnout po desetiválcovém nebo osmiválcovém provedení. Kromě edice Titanio je v nabídce také karbonová varianta označená jako Carbonio.

Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 60 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 100 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 65 668 km
Cena: 228 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek