Ermini 686: další zajímavý sporťák se chystá do Ženevy. Tento váží 686 kg

Opět se obracíme k ženevskému autosalonu, kam míří další poměrně zajímavá premiéra. Ta se jmenuje Ermini 686. Název automobilky vám asi mnoho neřekne, ale svou historii má. V letech 1946 až 1955 vyprodukovala zhruba 40 sportovních automobilů, které v různých závodech soupeřily se jmény typu Ferrari, Porsche, Mercedes nebo Maserati. Aktuálně se tedy toto jméno vrací zpět.

Video | Technika | Porsche

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

V Ženevě se představí model Seiottosei (686). Původ tohoto čísla je jednoduchý. Novinka s rozměry 4120 mm na délku a 1850 mm váží pouhých 686 kilogramů. O pohon se postará dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec z dílny automobilky Renault.

Sportovní auta | Autosalony | Design | Ostatní značky | Ženeva 2014

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Jeho maximum činí 320 koní. Stovku zvládne malosériová novinka za 3,5 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h. Brzdy mají původ u společnosti Brembo a převodovka je šestistupňová sekvenční.

Nebudeme vám nic nalhávat, na představení této speciality se už teď docela těšíme.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků