Éra elektromobilů se blíží. Brzy budou mainstreamem, míní VW

Šéf prodejů VW předpovídá, že by se elektřina už brzy mohla stát nejoblíbenějším pohonem automobilů. Tomu značka také uzpůsobuje svou strategii.

Ve svém projevu na autosalonu v Detroitu uvedl Jürgen Stackmann, šéf prodejů Volkswagenu, že elektřina bude brzy dominantním pohonem aut.

Tomu odpovídá také strategie německého výrobce, který chce do roku 2025 prodávat jeden milion elektromobilů ročně. Sám Stackmann ale připustil, že tyto odhady jsou poněkud optimistické.

Elektromobily | Fascinace | Volkswagen

VW ID Buzz: Koncept elektrického mikrobusu má i autopilota

„Jeden milion prodaných elektroaut je optimistická vyhlídka,“ uvedl zástupce značky na zámořském autosalonu. „Ale růst tohoto segmentu bude hodně zajímavé sledovat. Bude to jiné, až se elektromobily stanou dostupnějšími. Jsou to sexy auta a lidé se brzy budou chtít v jednom z nich vidět. Elektřina se už brzy může stát nejpopulárnějším pohonem aut.“

Zajímavosti | Elektromobily | Hatchbacky | Volkswagen

VW Beetle nejspíš čeká pauza. Vrátí se jako elektromobil?

Stackmannovi se líbí také nové ID koncepty. Na autosalonu v Paříži představil Volkswagen osobní elektromobil ID, který teprve před pár hodinami doplnil koncept minivanu. „Známe názvy a základní údaje. Reakce na to jsou velmi pozitivní. Je to ostrý a chladný projekt. Uvidíme, co nabídne, koncepčně je to velmi dobrý nápad,“ dodal zástupce německé automobilky.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků