E.ON radí českým firmám s využitím CNG. Bezplatně

Společnost E.ON nabízí českým firmám bezplatné poradenství s využitím alternativního paliva CNG. Největší zájem je o něj u živnostníků a firem s rozsáhlejším vozovým parkem. Počet dotazů navíc průběžně roste, jen za poslední čtvrtletí o více než 50 %.

Pro bezplatné poradenství jsou všem firmám na území České republiky k dispozici specialisté na oblast CNG, s nimiž je možné se spojit na +420 724 258 723 nebo +420 733 670 647. Odborníci E.ON na infolince zodpoví základní dotazy k CNG, případně zajistí i řešení náročnějších požadavků. „Komplexní dotazy týkající se porovnání či propočtu spotřeby paliva, investice nebo nákladů na změnu vozového parku CNG jsou řešeny v řádu dnů. Zákazník je v tomto případě kontaktován telefonicky nebo písemně,“ vysvětluje Radek Patera, odborník na CNG ze společnosti E.ON Energie a.s.

Ze strany firem navíc roste poptávka bezplatného poradenství s každým měsícem. Jen za poslední čtvrtletí se počet dotazů zvýšil o zhruba 50 %. „Se zahájením výroby nového modelu Škoda Octavia G-TEC a s nástupem EURO 6 zaznamenáváme zvýšený zájem o tuto problematiku. Každý týden dostáváme desítky dotazů či písemných žádostí o informace, za poslední 2 měsíce jich bylo již zhruba 90. Nejčastěji se týkají ceny paliva, možnosti plnění vozidel, pořizovací ceny vozidel nebo nákladů na 1 kilometr,“ dodává Radek Patera.

Podle statistik společnosti E.ON je největší zájem o CNG vozidla u živnostníků a firem s větším vozovým parkem, které mají vyšší měsíční nebo roční nájezd kilometrů. Současná průměrná nákladová cena paliva na jeden ujetý kilometr je u těchto firem v rozmezí od 3 Kč do 7 Kč. „V případě, že provozujete auto s pohonem na stlačený zemní plyn, lze tyto náklady snížit na polovinu, tedy od 1,50 Kč do 3,50 Kč,“ vysvětluje Radek Patera.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků