Ať se nejdřív začne EK starat o to, co je skutečně znečišťovatelem v celosvětovém měřítku - kontejnerové lodě, které toho za jednu cestu vyprodukují víc, než pomalu celý svět dohromady za rok... nehledě na to, že pokud v tomhle evropa zůstane sama a v americe a v asii si budou pořád vypouštět co chtějí. takže reálné zlepšení se nakonec nedostaví... prostě ve stylu, já si tady uprostřed do bazénu nechčiju, takže se tvářím, že ta voda je čistá, i když všichni kolem si do ní intenzivně ulevujou...
Včera jsem žasnul u zprávy, že USA nemají normy na vypouštění emisí uhelných elektráren... Tak co tady blbneme? Evropa vyprodukuje 11procent emisí světa, když je za miliardy snížíme o procento, tak to nikdo nepozná, ale náš průmysl krachne.
Daimler, BMW a Audi jsou ty rozežraný auta, kterými jezdi chlapci a děvčata z EK? :-D :-D
podívejte se na to z druhé strany, velké motory v posledních dvaceti letech rostou, zatímco průměrná rychlost -nejen ve městech se snižuje, díky nárůstu aut, lidí ve městech, křižovatek a podobně. Takže, ony ty velké motory fakticky potřeba nejsou, jen si to nechceme přiznat!Na druhé straně, to samé Německo svým jednostranným rozhodnutím o směřování své energetiky od jádra k FVE v březnu 2011 v podstatě zničilo trh s elektřinou, a obhajovalo to tím samým-rozvoj FVE přinese vývoj nových technologií a zaměstná x statisíců pracovníků.. Nyní jim EK oplácí stejnou mincí, navíc na rozdíl od jejich nesmyslného rozhodnutí, přijatého ze dne na den, mají Němci pa přípravu 7 let. A dále- všichni víme, že budoucnost hybridům a malým turbům a jiným alternativním pohonům patří, tak to vezměme na vědomí.
Vzhledem k tomu, že EU je tvořena Francii, Německem a komparzem, tak si to jako mstu dovedu představit poměrně těžko. Ona vůbec tvoje myšlenka, že posledních dvacet let velké motory rostou je taková divná. Ani nevím, co si pod tím vlastně představit.
Ci su, alebo nie su potrebne, nam neprislucha hodnotit. Aj tie velke motory sa predavaju. Je sice pravda, z velke motory viac zeru, ale aj za to nieco ponukaju. Ale ja si napriklad litrovu karikaturu motora od Forda nikdy nekupim, to je ruska ruleta na 200tisic kilometrov. Ved to ma mensi objem, nez moja motorka.
cele je to samozrejme velke divadlo. Vyrobcovia a EU (koho zaujmy tato institucia chrani snad vsetci dobre vieme) hraju jeden velky teater len aby si nahnali ksefty a ludi vytiahli zo starych ale spolahlivych kar. Naoko si ponadavaju, za kulisou sa budu nadsene objimat.
Mýliš se. Tohle v žádném případě neslouží k tomu, aby tě vytáhli ze staré spolehlivé káry. Řekl bych, že spíše naopak.:-))
Tahle honba za emisemi, bude mít jediný efekt, bude se příroda ničit ještě víc. Emise snížíte snížením objemu, ale aby auto jelo, musí se tomu malému objemu pomoci velkým turbem a jelikož je krize a tlak na snižování nákladů roste, tak prostě necháme ten minimotůrek bez úprav. Výsledek mizivá spolehlivost a výdrž a nutnost každých 5 let měnit automobil. Takže místo jednoho auta na 10 - 15 let za stejnou dobu vystřídáte tři. Tak kde je ta ekologie ?Je to pouze nástroj, jak se EU snaží zvýhodňovat lokální automobilky.
Kdyby se místo nesmyslné honby za snižováním vypouštěného CO2 raději se orgány EU hnali za snižováním reálné spotřeby...Co z toho jako spotřebitel mám, že mé auto má sice nižší emise, ale vyšší spotřebu? Že místo spolehlivého a větší údržbu nevyžadujícího motoru bez problémů "polykajícího" sta tisíce km mám "ekologickou" turbem vyhoněný šicí stroj, který má neustále problémy tu s tubrem, tu se vstřiky, tu s praskáním hlav... o filtru pevných částic ani nemluvě....
Keby sa radsej eurodebili viac zaujimali o juzne ciganske ekonomiky, nez o emisie aut. Je to jedno velke pokrytectvo. Navyse, priemysel vypusta ovela via sr*ciek, nez vsetky auta dokopy, a co vymysleli? Ti, co nezvladnu zasr*t ovzdusie tak, ako im prinalezia kvoty, ich mozu predat, aby tie sr*cky vypustil do vzduchu niekto iny. Ved to je absurdne.
Vtip je v tom, ze spotreba = emise COx. Nizsi emise, nizsi spotreba a naopak. Ty emise nevznikaji jen tak z niceho, ale z uhlovodiku, ktere se v motoru spaluji, takze mezi temito velicinami je prima umera.
A jak my vysvětlíte, že motory s nižší emisní třídí mají v reálném provozu nižší spotřebu než ty s vyšší emisní třídou?Osobně mě mi přijde motor co bere 5 litrů paliva ekologičtější jak ten co jezdí řekněme za 6,5.
Právě ti to vysvětlil...:-D
Jenže nízkoobjemový motor má nízkous potřebu a emise pouze v režimu, který vyžaduje test. V reálném provozu má pak motor s vyšším objemem nižší spotřebu a tudíž i emise než downsizingový skřet se dvěma turby.
Říkám to všem dízlistům benz´ín je lacinější když si na dehtu spočítáš ty kraviny tak sto pade tis to jistí ty opravy že. To je fůra paliva.
Tady bych dovolil nesouhlasit. Protože to co nazýváte kraviny mají i dnešní turbobenzíny. Tedy krom filtru pevných částic. Ale všeho dočasu... Navíc rozdíly při normální jízdě jsou propastné.
Hmmm, tak to je pekna blbost, spolehlive atmosfericky plnene 4valce, 6 valce jsou nahrazovany turbenyma dvou, tri a ctyrvalcema.....Servis vychazi nastejno s ropou...
A NEJVĚTŠÍ SRANDA JE, ŽE DNEŠNÍ AUTA DALEKO PŘESAHUJÍ I TY SOUČASNÉ NORMY. jEDINÝ DŮVOD PROČ TO PAPÍROVĚ VYCHÁZÍ JE, ŽE LŽOU O ŽRAVOSTI. TAK ŽE POKUD UPRAVÝ SYSTÉM MĚŘENÍ PALIVA ABY ODPOVÍDAL REÁLU A BUDOU SE CHTÍT DOSTAT NA NOVÉ NORMY TAK NEMAJI ŠANCI.
Nemyslím, že máš pravdu v tom, že by lhali. Oni pouze využívají možností, které jim normy nabízejí. To jim ale nelze míz za zlé, když jsou tlačení ke zdi nesmyslnými příkazy a podmínkami.;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.